کد خبر: 21064
A

برانکو: تماشاگران نقش اساسی در ورزش فوتبال بر عهده دارد/ بازی کردن در ورزشگاه خالی از تماشاگر صحنه غم‌انگیزی برای همه ما است

سرمربی پرسپولیس گفت: متاسفانه روز سه شنبه آینده صحنه غم‌انگیزی را در ورزشگاه آزادی شاهد خواهیم بود.

برانکو: تماشاگران نقش اساسی در ورزش فوتبال بر عهده دارد/ بازی کردن در ورزشگاه خالی از تماشاگر صحنه غم‌انگیزی برای همه ما است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، برانکو ایوانکوویچ در مورد محرومیت هواداران پرسپولیس از تماشای دیدار این تیم مقابل لخویا بر اساس حکم AFC اظهار داشت: از شنیدن این خبر واقعا تاسف خوردم. واقعا خبر اندوهناکی است و بازی کردن در ورزشگاه خالی از تماشاگر صحنه غم‌انگیزی را برای همه رقم خواهد زد.

وی افزود: بازی در چنین شرایطی امکان و اجرای هر گونه اقدام از پیش تعیین‌ شده‌ای را به حداقل می‌رساند. همگان واقفند که در ورزشی و علی‌الخصوص فوتبال تماشاگر چه نقش اساسی را بر عهده دارد و احساسات آنها بر جذابیت بازی چقدر تاثیر گذار است.

برانکو در ادامه با بیان اینکه دلیل صدور حکم محرومیت تماشاگران تیمش را نمی‌داند، یادآور شد: واقعا نمی‌دانم چرا باید هواداران ما را محروم کنند در حالی که آنها در دو سال اخیر در هیچ یک از ورزشگاه‌های ایران رفتار غیر ورزشی نداشته‌اند و مستحق چنین حکمی نبودند. آن هم در یکی از حساس‌ترین بازی‌های پرسپولیس که برای قرار گرفتن در 8 تیم نهایی لیگ قهرمانان آسیا رقابت می‌کند.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: در مقابل این حکم صادره ابراز شگفتی و تاکید می‌کنم که هواداران پرسپولیس مستحق چنین حکمی نبودند.

دیدار پرسپولیس و لخویا سه شنبه 2 خرداد در ورزشگاه آزادی و از ساعت 19:30 برگزار می‌شود.

منبع: تسنیم

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر