کد خبر: 21324
A
.طی بیانیه ای اعلام شد؛

تبریک خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران به مناسبت پیروزی دکتر روحانی

خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران به نمایندگی از جوانان صنعتگر و تولیدکنندگان کشور ضمن عرض تبریک این پیروزی بزرگ به مردم شریف ایران اسلامی، رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای و رئیس جمهور منتخب جناب آقای دکتر حسن روحانی آماده است تمام تلاش خود را جهت دستیابی به اهداف و برنامه های دولت در چهار سال پیش رو بکار گیرد.

تبریک خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران به مناسبت پیروزی دکتر روحانی

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران، خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران طی بیانیه ای پیروزی دکتر حسن روحانی را در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تبریک گفت.

 

متن بیانیه خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران به شرح زیر است:

به نام خدا

((اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال))

با درود به روح پر فتوح بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی قدس سره و حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی

بار دیگر ملت سرافراز ایران، در  حماسه ای پرشکوه و بی بدیل چشمان جهانیان را خیره کرد و آینده روشن و پر امید کشور را  در حرکتی تاریخ ساز ترسیم نمود. ملت ایران نشان داد مجاهدت ها، ایثار و فداکاری فرزندان ایران اسلامی به ثمر نشسته و تدبیر و امید بهتری راه برای  رشدو شکوفایی ایران اسلامی است . خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران  به نمایندگی از جوانان صنعتگر و تولیدکنندگان کشور ضمن عرض تبریک  این پیروزی بزرگ  به مردم شریف ایران اسلامی، رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای  و رئیس جمهور منتخب جناب آقای دکتر حسن روحانی  آماده است تمام تلاش خود را جهت دستیابی به اهداف و برنامه های دولت  در چهار سال پیش رو بکار گیرد.

امید است با همکاری و همفکری همه نیروهای متخصص و متعهد، و با بهره برداری از همه تجربیات گذشته، در جهت خلق حماسه اقتصادی و تحقق اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران که میراث گرانبهای شهداء و امام شهداء است، همواره موفق و موید باشید.

با احترام مجدد

خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران

سی ام اردیبهشت ماه یک هزار و سیصد و نود و شش

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر