کد خبر: 21442
A

حرفهای رفتگر42ساله که عضو شورای شهر رشت شد/ وقتی استخاره گرفتم وخوب آمدگفتم خدایا به امید تو

محمدحسن علیپور پاکبان (رفتگر) ٤٢ ساله‌ای است که با شعار «از مردم برای مردم» در انتخابات شورای شهر رشت شرکت کرد و حالا به انتخاب مردم یکی از منتخبان این شورا شده است.

حرفهای رفتگر42ساله که عضو شورای شهر رشت شد/ وقتی استخاره گرفتم وخوب آمدگفتم خدایا به امید تو

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، پخش تصویر پوستر‌هایش با لباس نارنجی رنگ رفتگری میان شهر پیچید و حالا با بیش از ۱۷ هزار رای یکی از صندلی‌های شورای شهر را به دست آورده است. علیپور حدود ۱۵ سال است که رفتگر است و به صورت قراردادی با شرکت‌های مختلف به صورت پیمانکاری کار کرده.

او که با مدرک کار و دانش فعالیتش را در شغل پاکبانی شروع کرده و در کنار آن ادامه تحصیل نیز داده است، می‌گوید: «من به خاطر علاقه‌ای که به ادامه تحصیل داشتم درس خواندم و وارد دانشگاه شدم و الان لیسانس روابط عمومی دارم.»  او درباره نحوه انتخابش نیز ادامه می‌دهد: «والله ته دلم روشن بود البته استرس هم داشتم همان موقع رفتم استخاره گرفتم و خوب شد و همانجا گفتم خدایا به امید تو. هزینه زیادی نکردم. سرمایه من همین همکارانم، ‌همین دوستان و خانواده‌های‌شان بود که چهره به چهره برای من تبلیغ می‌کردند. من پوستر چاپ کردم اما خیلی زیاد نبود کلا یک میلیون تومان هزینه چاپ پوستر و کارت شد. حتی برای پوستر هم با همین لباس رفتگری عکس انداختم.»- اعتماد

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر