کد خبر: 21548
A

پرداخت مبلغ پنج میلیون ریال از سوی دولت به مردم شایعه و کذب محض است

فرماندار کرمانشاه با اشاره به انتشار شایعه ای مبنی بر اینکه قرار است دولت به مردم مبلغ پنج میلیون ریال به مناسبت پیروزی در انتخابات بپردازد، گفت: این موضوع کذب محض است.

پرداخت مبلغ پنج میلیون ریال از سوی دولت به مردم شایعه و کذب محض است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ فضل الله رنجبر در همین رابطه اظهار کرد: پس از انتخاب مجدد آقای روحانی به عنوان رئیس جمهوری، متاسفانه شایعه ای در فضای مجازی و سپس بین آحاد مختلف مردم مبنی بر اینکه دولت قرار است به آن ها مبلغ پنج میلیون ریال هدیه بپردازد، به راه افتاد.

وی با تکذیب این موضوع و بیان اینکه از ابتدا همچنین تصمیمی وجود نداشته است، گفت: مردم فریب این شایعات را نخورند و از حضور در کافی نت ها و دفاتر پیشخوان برای ثبت نام و متعاقب آن پرداخت وجوه مختلف خودداری کنند.
رنجبر همچنین با بیان اینکه مسئولیت ثبت نام مردم با صاحبان کافی نت هاست و خودشان باید در آینده پاسخگوی مردم باشند، از آن ها خواست تا از این کار خودداری کرده و مردمی که برای ثبت نام مراجعه می کنند را آگاه سازند.
فرماندار کرمانشاه یادآوری کرد: سازمان بهزیستی با اعلام آدرس اینترنتی قصد دارد تا افراد نیازمند و آن هایی که شرایط لازم را دارند زیرپوشش قرار دهد که آن هم پس از ثبت مشخصات افراد در چند مرحله راستی آزمایی به عمل می آید تا صحت گفته های افراد مشخص شود.
وی گفت: سازمان بهزیستی پس از چند مرحله غربالگری افراد نیازمند را زیرپوشش خود قرار می دهد و این موضوع نیز معمولا در بازه های مختلف زمانی انجام می شود.
رنجبر در پایان گفت: همزمانی ثبت نام سازمان بهزیستی با شایعه پرداخت مبلغ پنج میلیون ریال از سوی دولت سبب شده مردم به اشتباه بیفتند به همین دلیل از عموم مردم درخواست می کنم به شایعات توجه نکنند و وجهی بابت ثبت نام نپردازند.-ایرنا
 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر