کد خبر: 21567
A

برنامه ریزی برای تعامل باشگاه ها و تیم ملی/ تقابل کی روشو برانکو ممکن می شود؟

در صورتی که کی‌روش با حضور در نشست هم‌اندیشی موافقت کند، باید دید تقابل سرمربی تیم ملی با برانکو ایوانکوویچ بعد از درگیری‌های یک سال گذشته به چه شکل خواهد بود.

برنامه ریزی برای تعامل باشگاه ها و تیم ملی/ تقابل کی روشو برانکو ممکن می شود؟
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، مدیران سازمان لیگ برتر در تلاش بودند مقدماتی را فراهم کنند که در آینده‌ای نزدیک، بعد از مشخص شدن تقویم فصل جدید فوتبال ایران، جلسه هم‌اندیشی مربیان لیگ برتری با کادرفنی تیم ملی را برگزار کنند.
 
این جلسه قرار است فردا برگزار شود.

فصل گذشته تداخل برنامه‌های تیم ملی با باشگاه‌های فوتبال مشکلات بسیار زیادی را برای فوتبال ایران به وجود آورد که بزرگ‌ترین آن درگیری شدید کارلوس کی‌روش با برانکو ایوانکوویچ و چند مربی دیگر لیگ مثل امیر قلعه‌نوعی بود. اتفاقی که به اخراج ۷ بازیکن پرسپولیسی و دستیاران ایرانی کی‌روش از اردوی تیم ملی و ایجاد یک فضای پرتنش شد.

این اتفاقات در شرایطی رخ داد که در ابتدای فصل گذشته، تقویم لیگ در اختیار تمام باشگاه‌های لیگ برتری قرار گرفته بود و از طرفی مدیران فدراسیون فوتبال در جلسه رسمی با مدیران عامل باشگاه‌ها پیش از شروع لیگ برتر شانزدهم گفته بودند که به خاطر حضور در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی، برنامه‌های تیم ملی در اولویت قرار دارد و تقویم فصل به تایید مدیران عامل باشگاه‌ها رسیده بود. 

با این حال با شروع مسابقات از همان ابتدا برخی مربیان به تعطیلی‌های بلند مدت لیگ برای اردوهای تیم ملی اعتراض داشتند که باعث ملتهب شدن جو فوتبال کشور می‌شد.

حالا، اما مدیران سازمان لیگ می‌خواهند پیش از شروع فصل مقدماتی را فراهم کنند که کی‌روش و سرمربیان تمام تیم‌های لیگ برتری در یک جلسه هم‌اندیشی که فردا برگزار می‌شود درباره بیشتر شدن تعامل باشگاه‌ها و تیم ملی با هم صحبت داشته باشند تا در سال منتهی به جام جهانی دیگر شاهد اختلافات و درگیری‌های گذشته نباشیم.

در صورتی که کی‌روش با حضور در این نشست موافقت کند، باید دید تقابل سرمربی تیم ملی با برانکو ایوانکوویچ بعد از درگیری‌های یک سال گذشته به چه شکل خواهد بود. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر