کد خبر: 21578
A

افتخارآفرینی دانشجویان دزفولی در مسابقات آیتکس مالزی

دانشجویان دانشگاه‌های صنعتی جندی‌شاپور و آزاد اسلامی دزفول در بیست‌وهشتمین دوره مسابقات و نمایشگاه بین‌المللی اختراعات مالزی (آیتکس ۲۰۱۷) موفق به کسب مدال شدند.

افتخارآفرینی دانشجویان دزفولی در مسابقات آیتکس مالزی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، تیم چهار نفره دانشجویان دزفول شامل سه نفر از دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور و یک نفر از دانشگاه آزاد دزفول، در بیست‌وهشتمین دوره مسابقات و نمایشگاه بین‌المللی اختراعات مالزی (آیتکس ۲۰۱۷) شرکت کرده و موفق به کسب مدال شدند.

 

این تیم چهار نفره از طرف فدراسیون بین‌المللی مخترعین - دفتر ایران - در این مسابقات شرکت کرد؛ به این ترتیب که طرح‌ها توسط این دفتر در ایران مورد پذیرش واقع شده و پس از آن مجوز شرکت در این نمایشگاه و مسابقه به دانشجویان اعطا شد.

 

یاسین چمایی‌نژاد (با اختراع: سیستم اتوماتیک دریافت و پرداخت عوارض جاده‌ای)، حسام‌الدین توحیدی‌اصل (با اختراع: سیستم مولد حرارتی و کاهنده مصرف سوخت خودرو) و ابوالفضل پیشداد (با اختراع: فلاسک هوشمند با قابلیت تنظیم دمای مورد نیاز) از دانشگاه صنعتی جندی شاپور هر کدام موفق به کسب یک مدال نقره در بخش‌های مختلف این مسابقات شدند و محمد احمدی‌سیاهپوش (با اختراع: توالت ترکیبی) نیز یک مدال طلا گرفت_ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر