کد خبر: 22783
A

ناکامی تروریست‌ها از ورود به صحن مجلس

نماینده لنگرود گفت: تروریست‌ها قصد ورود به صحن علنی مجلس را داشتند که با هوشیاری نیروهای امنیتی موفق به ورود نشدند.

ناکامی تروریست‌ها از ورود به صحن مجلس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ مهرداد بائوج لاهوتی در تشریح وضعیت امروز مجلس در پی حمله تروریستی مهاجمان ناشناس گفت: مهاجمان در ساختمان ملاقات مردمی  نمایندگان و چند نفری از نمایندگان و کارکنان در آن ساختمان حضور دارند. تروریست‌ها چهار نفر هستند که یک نفر آنها کشته شده‌ است و ساختمان در محاصره قرار دارد. با توجه به اینکه جلسه علنی بود، نمایندگان به جز آقای افتخاری در دفاتر حضور نداشتند.

لاهوتی گفت: تروریست‌ها قصد ورود به صحن علنی مجلس را داشتند که با هوشیاری نیروهای امنیتی موفق به ورود نشدند. اکنون بیش از ۹۹ درصد نمایندگان از مجلس خارج شده‌اند و پیش بینی می‌کنم تا دو ساعت دیگر این قائله تمام شود.

همسر ۲ نماینده زن مجلس در چنگال افراد مسلح

همچنین مهر نوشت:

عضو کمیسیون شوراها و سیاست داخلی مجلس گفت: همسر و دختر نماینده شهرضا و همسر نماینده مبارکه در دفاتر نمایندگان در چنگال افراد مسلح قرار دارند.

احمد علیرضابیگی از شهادت ۸ نفر در جریان حمله افراد مسلح به مجلس و مجروح شدن ۳۳ تن دیگر خبر داد.

وی اظهار داشت: دو نفر از افراد مسلح خود را طی عملیات انتحاری، در ساختمان‌های مجلس منفجر کردند و تعداد دیگری از این افراد هنوز در حال مقاومت هستند.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: تعدادی از بستگان نمایندگان نیز هنوز در اتاق‌های ملاقات حضور دارند. همسر خانم سعیدی نماینده مبارکه و همسر و دختر خانم محمودی نماینده شهرضا هنوز در دفاتر نمایندگان حضور دارند.

 

روایت یکی از کارمندان مجلس

همچنین ایسنا نوشت:

یکی از کارمندان مجلس شورای اسلامی که دقایقی پیش به همراه سایر کارمندان مجلس به بیرون ساختمان پارلمان هدایت شده گفت که هزاران پوکه اسلحه در طبقات دفاتر نمایندگان به چشم می‌خورد.

این کارمند مجلس اظهار کرد: ما در طبقه دوم دفاتر نمایندگان حضور داشتیم که صدای انفجار رگباری از داخل ساختمان به گوش خورد؛ مهاجمین مسلح با حضور در ساختمان دفاتر نمایندگان اقدام به تیراندازی به سمت دفاتر کردند. کارمندان در دفاتر پناه گرفتند و مهاجمان مکررا دیوارهای دفاتر را به رگبار می بستند. کارمندان دوبار صدای انفجار مهیب از ساختمان دفاتر را شنیده اند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر