کد خبر: 22892
A

بیانیه خانه احزاب در محکومیت حوادث تروریستی تهران

خانه احزاب ایران با انتشار بیانیه‌ای حملات تروریستی به مجلس و حرم امام‌ (ره) را محکوم کرد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران،خانه احزاب ایران با انتشار بیانیه‌ای حملات تروریستی به مجلس و حرم امام‌ (ره) را محکوم کرد.

به گزارش ایلنا، متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

«حمله تروریستی چهارشنبه ۱۷ خرداد در دو نقطه تهران (حرم مطهر حضرت امام (ره) و مجلس شورای اسلامی)  که منجر به شهادت و زخمی شدن عده ای از هموطنان عزیزمان شد، توسط اکثرا آزادیخوان جهان و احزاب کشور محکوم گردیده است.

تروریست‌های داعشی که به نام شریعت تیغ تیز بر چهره نورانی دین مبین اسلام می کشند و با گرفتن جان اکثر آزادی خواهان در جهان، خوی وحشی‌گری و سبعیت خود را به نمایش می گذارند، باید بدانند که با این حرکت‌های ایذایی و ددمنشانه نخواهند توانست جو ناامنی را در این منطقه و کشور با صلابت ایران حاکم کنند.

دست نشاندگان  باید بدانند که تمامی ملت ایران یک دل و یک صدا، متحد در مقابل هر نیروی اهریمنی که بخواهد به این آب و خاک تعرض نماید چون صخره‌ای محکم و استوار خواهند ایستاد و در برابر تهدید آرامش و امنیت خود با احدی مماشات نخواهد کرد.

خانه احزاب ایران این اقدام سخیف تروریستی را بشدت محکوم کرده و این مصیبت را به خانواده معظم ‌شهدای این حوادث تسلیت می‌گوید و با آرزوی غفران و مغفرت واسعه الهی، علو درجات را برای جان باختگان و شفای عاجل را برای مجروحان عزیز مسألت  می نماید.

هم چنین  بر خود لازم می‌دانیم از دلاوری‌های نیروهای انتظامی و امنیتی که جان برکف در صحنه حاضر شده و با هلاکت مهاجمان به این غائله پایان دادند، تشکر و قدردانی نماییم.

امید است با اتخاذ تمهیدات لازم توسط  مسوولان ذی ربط، تلاش های مذبوحانه گروه های تروریستی با شکست  مواجه شده و اجازه خودنمایی به دشمنان کشور عزیزمان ایران باردیگر داده نشود.»

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر