کد خبر: 23016
A

بنیاد خیریه پسر ترامپ هدف تحقیقات قرار گرفت

دادستان نیویورک در حال بررسی فرایندهای سازمان خیریه متعلق به فرزند رئیس‌جمهور آمریکا بعد از افشاگری مجله فوربس نسبت به اظهاریه‌های اشتباه اریک ترامپ درباره نحوه خرج پول این بنیاد خیریه است.

بنیاد خیریه پسر ترامپ هدف تحقیقات قرار گرفت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، به نقل از واشنگتن پست، دادستان نیویورک، مقام واجد صلاحیت رسیدگی به پرونده‌های سازمان‌های خیریه در این ایالت؛ جایی که اریک ترامپ بنیاد خیریه خود را ثبت کرده، است.

دفتر اشنایدرمن جزئیات بیشتری درباره این تحقیقات فاش نکرد و تنها تاکید کرد که تحقیقات در مراحل اولیه قرار دارد و هنوز نمی‌توان آنها را به عنوان تحقیقات رسمی تلقی کرد.

اریک سوفر، سخنگوی اشنایدرمن در بیانیه‌ای گفت: دفتر دادستان کل نیویورک در حال بررسی موضوعاتی است که گزارش مجله فوربس درباره بنیاد اریک ترامپ مطرح کرد.

براساس اعلام این دفتر یکی از مسائل مطرح شده این بوده که بنیاد اریک ترامپ اقدام به تغییر برند خود کرده بدون آنکه رسما نزد مقام‌های نیویورک درخواست تغییر برند بدهد.

در گزارش فوربس آمده بود که اریک ترامپ در بنیاد خود برای جذب مبالغ خیریه کرنومترهای گلف در زمین‌های گلف پدرش برگزار می‌کرده و مدعی شده بود که پدرش به رایگان زمین‌های گلف را در اختیارش می‌گذارد اما فوربس مدارکی پیدا کرد که بنیاد اریک ترامپ برای استفاده از این زمین‌های گلف به سازمان ترامپ پول پرداخت کرده است.

اریک ترامپ درخواست‌ها برای اظهارنظر درباره این گزارش را رد کرده است.- ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر