کد خبر: 23210
A

نقوی‌حسینی: بررسی طرحی برای مقابله با مصوبه سنا بعد از تعطیلات مجلس در کمیسیون امنیت ملی

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که این کمیسیون بعد از تعطیلات کاری مجلس به بررسی طرحی برای مقابله با مصوبات سنا مربوط به اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران می‌پردازد.

نقوی‌حسینی: بررسی طرحی برای مقابله با مصوبه سنا بعد از تعطیلات مجلس در کمیسیون امنیت ملی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ سیدحسین نقوی حسینی در همین رابطه اظهار کرد: براساس ماموریت رئیس مجلس به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، مرکز پژوهش‌ها در حال تهیه پیش نویسی برای طرح مقابله با مصوبه سنا است که انتظار می‌رود این طرح بعد از تعطیلات مجلس جهت بررسی در کمیسیون آماده شود.

وی در عین حال گفت که برخی از اعضای کمیسیون نیز درخواست تهیه طرحی را داشتند اما چون مرکز پژوهش ها امکان بررسی کارشناسی داشته و بازوی مشورتی مجلس نیز است، قرار شد پیش نویس این طرح را مرکز پژوهش ها تهیه کند تا در کمیسیون امنیت ملی با مشورت نمایندگان تکمیل شود.

نقوی حسینی گفت که عنوان این طرح مشخص نیست و باید در کمیسیون تصویب شود اما قطعا 4 حوزه شورای اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی را شامل می‌شود.

روز گذشته علی لاریجانی به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ماموریت داد تا در واکنش به مصوبه سنا در خصوص اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران طرحی را تهیه کند.- ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر