کد خبر: 23238
A

ریزش آوار بر سر دو کارگر در سوهانک

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از نجات دو کارگر در پس ریزش آوار در سوهانک خبر داد.

ریزش آوار بر سر دو کارگر در سوهانک

 به گزارش پایگاه خبری تحلیل دیده بان ایران ،سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره گفت: در ساعت 16:20 امروز حادثه ریزش آوار به سامانه 125 اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی، آتش نشانان سه ایستگاه را به محل حادثه واقع در سوهانک خیابان باغ سردار اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور عوامل آتش نشانی در محل حادثه افزود: پس از حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد که حادثه در یک ساختمان در حال ساخت رخ داده و در پی آن دیوار قدیمی باقیمانده از ساختمان قبلی بر سر دو کارگر ریزش کرده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه این ساختمان در مرحله اسکلت قرار داشت، گفت: گزارش‌ها حاکی از این بود که دو تن در زیر آوار محبوس شده‌اند که بلافاصله آتش نشانان اقدامات خود برای خارج کردن این دو فرد را آغاز کرده و مدتی بعد یک کارگر افغانی جوان و کارگر ایرانی 50 ساله را در حالیکه دچار آسیب دیدگی شده بودند از زیر آوار خارج کرده و برای انتقال به بیمارستان به عوامل اورژانس تحویل دادند.

ملکی با اشاره به دیوار باقیمانده از ساختمان قدیمی اظهار کرد: متاسفانه هنگام تخریب ساختمان ستون‌ها را خراب کرده و تنها این دیوار بدون کمترین ایمن سازی در محل باقی مانده بود. توصیه ما به تمام افرادی که اقدام به تخریب یک بنا کرده تا به جای آن ساختمانی جدید بسازند این است که حتما تمامی اجزای ساختمان قدیمی را تخریب کرده و اگر قصد نگهداری از بخش‌هایی از آن را دارند حتما اقدام به ایمن سازی آن کنند._ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر