کد خبر: 23258
A

شهردار آینده تهران باید عملیاتی و اجرایی باشد، نه ستادی و پشت میزنشین

در مراسمی که شب‌گذشته به مناسبت قدردانی از فعالان ستادهای محسن سرخو در محل دانشگاه علمی کاربردی خانه‌کارگر برگزار شد، رییس فراکسیون کارگری شورای‌شهر تهران ضمن آرزوی توفیق و سربلندی برای رییس‌جمهور منتخب و منتخبین شهرها و روستاها، ابراز امیدواری کرد مردم، طعم شیرین‌آرائی را که به صندوق انداختند، با بهبود وضعیت معیشتی و مدیریت‌شهری، بیش از گذشته احساس کنند.

شهردار آینده تهران باید عملیاتی و اجرایی باشد، نه ستادی و پشت میزنشین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران،محسن سرخو با اشاره به منتخبان دوره پنجم شورای‌شهر تهران گفت: امیدواریم این شورا بتواند با انتخاب یک شهردار قوی، پاکدست و عملیاتی، ضمن جبران موارد عقب‌مانده در برنامه ۵ ساله و حوزه‌های مختلف به ویژه حمل و نقل عمومی، شرایط بهبود زندگی مردم در شهر تهران را فراهم آورد تا مردم بتوانند در شهری با ترافیک و آلودگی هوای کمتر و آرامش بیشتر زندگی کنند.

وی افزود: در جلسه‌ای که با مرتضی الویری داشتم، گزارشی از برنامه‌های شهرداری، گزارش‌های بودجه و برنامه ۵ ساله دوم شهرداری را در اختیارش قرار دادم. همچنین در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک که حدود ۴۰ درصد از بودجه شهرداری را به‌ خودش اختصاص می‌دهد، اطلاعات لازم درباره آنچه در برنامه ۵ ساله باید انجام می‌شده و آنچه اتفاق افتاده ر اختیارش قرار گرفت.

سرخو افزود: شورای چهارم حدود ۲ ماه دیگر ادامه دارد و کمیته حمل و نقل و ترافیک و فراکسیون کارگری با تمام توان به فعالیت خود ادامه می‌دهند. همچنین هماهنگی‌هایی انجام شده تا ظرف یکی، دو هفته آینده جلسات مشترک کمیته حمل ونقل و ترافیک و فراکسیون کارگری با جمعی از منتخبان شورای‌پنجم برگزار شود تا همان روند همکاری با کانون شوراها، کارگران و نمایندگان کارگران در شهرداری و شهر تهران ادامه پیدا کند.

رییس کمیته حمل ونقل و ترافیک شورای شهر تهران گفت: خوشبختانه کمیسیون موقت عمران و حمل ونقل شورای‌پنجم تشکیل شده و منتظریم رییس کمیته حمل و نقل این شورا مشخص شود تا اطلاعات لازم را نیز در اختیار وی قرار دهیم

سرخو همچنین درباره ویژگی‌های شهردار آینده تهران گفت: قطعا شهردار آینده باید فردی عملیاتی و اجرایی باشد، نه ستادی و دفترنشین، علاوه بر این باید بتواند تامین منابع نیز ‌بکند چراکه در حال حاضر منابع شهرداری در پایین‌ترین سطح خودش قرار دارد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: منتخبان شورای پنجم در انتخاب شهردار آینده با تدبیر و دقت فراوان اقدام کنند و ان‌شالله شهردار، معاونان و همچنین شهرداران مناطق از افرادی انتخاب شوند که موجبات آرامش بیشتر را برای مردم تهران فراهم آورند.-ایلنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر