کد خبر: 23288
A

در جلسه غیرعلنی مجلس برای حل مشکل اشتغال و معیشت چه گذشت؟

رئیس مجلس در مورد جلسه غیرعلنی مجلس در رابطه با موضوع اشتغال و مشکلات معیشتی گفت: برای آنکه مسیر اقتصادی کشور بر مسئله اشتغال و تولید ملی فائق بیاید، باید کار سازمان یافته‌ای در حوزه اقتصاد را پیگیری کنیم.

در جلسه غیرعلنی مجلس برای حل مشکل اشتغال و معیشت چه گذشت؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ جلسه علنی امروز مجلس با تأخیر چند ساعت شروع شد، دلیل این تأخیر نیز حضور مشاوران اقتصادی رئیس‌جمهور در جلسه غیرعلنی و بحث پیرامون یافتن راهکاری برای حل مشکلات معیشتی مردم بود.

رئیس مجلس نیز در همان لحظات ابتدایی برگزاری جلسه علنی در این رابطه توضیح داد: امروز جلسه مفصلی در مورد چالش های مهمی که در حوزه اقتصادی با آن مواجه هستیم، با حضور افرادی از دولت، مرکز پژوهش ها و کمیسیون ها داشتیم.

لاریجانی گفت: این جلسه نشان داد، برای آنکه مسیر اقتصادی کشور بر  مسئله ای که رهبری برآن تاکید داشتند،‌ یعنی مسئله اشتغال و تولید ملی فائق بیاید، باید کار سازمان یافته ای در حوزه اقتصاد پیگیری کنیم.

رئیس مجلس با تأکید بر این نکته که «باید از بنیه تخصصی دولت،‌ مجلس و کارشناسان دانشگاه در این حوزه استفاده شود»، افزود: از این طریق می توانیم از نظم تصمیم گیری درست در حوزه اقتصاد برخوردار شویم. این جلسات را بین دولت و متخصصان پیگیری خواهیم کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر