کد خبر: 23289
A

مبلغ: تندروها دست به خودزنی زده‌اند

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: تندورهایی که امروز به دولت حمله می‌کنند و آن را مقصر حملات تروریستی می‌دانند متوجه نیستند که دست به یک خودزنی زده‌اند.

مبلغ: تندروها دست به خودزنی زده‌اند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، مرتضی مبلغ درباره انتقاد تندورها بعد از حوادث تروریستی مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام خمینی با اشاره به این که متاسفانه مثل بسیاری از امور مهم و ملی که تندروها به آن دست می‌اندازند تا مورد مطامع باندی و گروهی خودشان قرار دهند، این موضوع هم دستاویزی برای تخریب دولت قرار دادند، گفت:‌ این عادت تندروهاست که متاسفانه هر چیزی را ملعبه اهداف و منویات خودشان کنند و از هیچ اقدامی برای تخریب فروگذار نباشند. یعنی به خاطر اینکه به هدف خودشان برسند دست به  سوءاستفاده می‌زنند.

او خاطرنشان کرد: آنها توجه نمی‌کنند که این مساله مربوط به امنیت ملی کشور است و رفتار آنها نوعی خودزنی محسوب می‌شود. آنها به خیال خودشان دولت را تخریب می‌کنند که اگر دقت می‌کردند متوجه می‌شدند دولت در این زمینه کمترین مسئولیت را دارد.

او در پاسخ به این سوال که عده‌ای بعد از انتخابات ریاست جمهوری دولت سایه را مطرح کردند، گفت: دولت سایه یک نرم سیاسی است که در سامانه سیاسی کشورهای مردم‌سالار وجود دارد.

مبلغ خاطرنشان کرد: حال این‌که در این مقطع از زمان افرادی دولت در سایه را مطرح می‌کنند که ممکن است برداشت دیگری از آن داشته باشند، آنان در پی این هستند که سیاست‌ها و راهبردهای گذشته را در راستای سیاه‌نمایی و تخریب دولت ادامه دهند.

او تاکید کرد: افرادی که قصد تشکیل دولت سایه را دارند باید برنامه‌ریزی انجام دهند؛ نه این‌که به اسم آن دست به هجمه و تخریب دولت بزنند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب یادآور شد: به نظر می‌رسد افرادی که این مسائل را مطرح می‌کنند بیشتر به فکر سیاه‌نمایی هستند تا دستاوردهای سازنده دولت را نیز زیر سوال ببرند.

او در ادامه با اشاره به این که عده‌ای معتقدند حکومت نباید توسط آرای مردم انتخاب شود، گفت: این عده در پی حذف ملزومات مردم‌سالاری هستند و تلاش می‌کنند این جریان به حاشیه رانده شود. به خاطر همین است که یکی از ضروریات سامانه سیاسی را تشکیل احزاب بزرگ و فراگیر می‌دانیم.

این فعال سیاسی با بیان این‌که دولت باید در کابینه یازدهم تغییراتی ایجاد کند تا موجب رضایت‌مندی مردم را فراهم کند، اظهار داشت: معتقدم درسه عرصه مدیریت سیاسی، اقتصاد و آموزش علمی باید تغییرات ایجاد کرد. در کابینه یازدهم شاهد بودیم که برخی از مدیران سیاسی با دولت همگام نبودند که این خود موجب نارضایتی مردم شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر