کد خبر: 23319
A

پشت پرده انصراف دو نماینده تهران از اعتراض به اعتبارنامه حسن کامران

اعتبارنامه حسن کامران در جریان نشست علنی امروز مجلس به تصویب رسید اما یک سوال باقی ماند که چرا معترضین به این اعتبارنامه از اعتراض خود صرف نظر کردند؟!

پشت پرده انصراف دو نماینده تهران از اعتراض به اعتبارنامه حسن کامران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حسن کامران که در انتخابات میان دوره ای توانسته بود از رقیبش پیش بیفتد امروز با بررسی و تصویب اعتبارنامه اش رسما نماینده اصفهان شد. البته اعتبارنامه او از سوی برخی نمایندگان مانند عبدالرضا هاشم زایی و فتحی نمایندگان تهران، مورد اعتراض قرار گرفته بود که هنگام بررسی در صحن علنی این دو نماینده از اعتراض خود صرف نظر کردند و نهایتا اعتبارنامه تصویب شد.

هاشم زایی در مور علت انصرافش از اعتراض به اعتبار نامه به خبرآنلاین گفت: اعتقاد من این بود که یک انتخاباتی که در بیش از 170 هزار رای باطله دارد و پیش از آن کاندیدایی که فرزند شهید است و در مرحله اول صلاحیتش تائید شد اما در میان دوره ای رد صلاحیت می شود روندش دارای اشکال است و اعتراض ما به اعتبارنامه آقای کامران هم از این منظر بود.

اوا ادامه داد: با وجود طرح اعتراض ما استنباط رئیس مجلس این بود که ما فقط می توانیم به اعتبارنامه شخص اعتراض کنیم و نه روند انتخابات این بود که ما از اعتراض خود صرف نظر کردیم.

محمدجواد فتحی نیز از دیگر نمایندگان اصلاح طلب بود که به اعتبار نامه حسن کامران اعتراض کرده بود اما فتحی نیز گفت اعتراضش به شخص نبوده و به روند انتخابات بوده است و به همین منظور از اعتراض صرف نظر کرده است.

محمدجواد فتحی از اعضای فراکسیون امید گفت این تصمیم به هیچ عنوان فراکسیونی نبود و هر چهار نفری که به اعتبارنامه آقای کامران اعتراض کرده بودند بدون هماهنگی بود.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر