کد خبر: 23363
A

پیام تبریک معاون دبیرکل فیفا به مهدی تاج

معاون دبیر کل فیفا با ارسال نامه ای به رییس فدراسیون فوتبال ایران،صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی ٢٠١٨روسیه را تبریک گفت.

پیام تبریک معاون دبیرکل فیفا به مهدی تاج

 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران  و به نقل از  سایت رسمی فدراسیون فوتبال، متن پیام زوونیمیر بوبان،معاون دبیر کل فیفا به مهدی تاج،رییس فدراسیون فوتبال به شرح زیر است:

آقای تاج عزیز، بسیار خرسندیم که تبریکات صمیمانه خود را به فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران و تیم ملی ایران به سبب دستاورد چشمگیر آنان و صعود زودهنگام به عنوان اولین تیم آسیایی اعلام دارم که به جمع تیمهای حاضر، یعنی روسیه میزبان و برزیل در جام جهانی 2018 روسیه پیوسته است. فقط در طول دوسال از انجام مسابقات انتخابی با هیجان و پرچالش در آسیا که هنوز با انجام دو هفته دیگر از مسابقات در این مرحله تکمیل خواهد شد، تیم ملی شب دوشنبه در تهران امتیاز لازم را جهت صعود به این مسابقات کسب کرد. در مورد جام جهانی 2018 روسیه که سال آینده برگزار خواهد شد، ما منتظرهمکاری خوب و مداوم فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران هستیم. اطلاعات بیشتر در خصوص برگزاری و آماده سازی این تورنمنت در مهلت مقرر اعلام خواهد شد. در عین حال، ما از فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران درخواست می کنیم که به منظور پیشبرد بیشتر آماده سازی و تدارک تورنمنت برای تیم ملی، با بخش خدمات تیمها در کمیته برگزاری داخلی یا فیفا در ارتباط باشند.-ایلنا

زوونیمیر بوبان معاون دبیر کل فیفا (در فوتبال) 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر