کد خبر: 23506
A
عضو پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران:

فرآیند انتخاب لیست شورا باید آسیب شناسی شود

صدر اعظم نوری با بیان اینکه ما در بررسی لیست نباید به گذشته برگردیم افزود: البته باید فرایند آسیب شناسی و نقد و بررسی های لازم صورت گیرد که این کار در حال انجام است و جلسات مربوطه نیز برگزار می گردد و این آسیب شناسی ها ادامه دارد و برای انتخابات آتی که در پیش داریم شورای عالی این تقاط ضعف و آسیب ها را شناسایی کند تا با چالش ها و مشکلاتی اینچنینی مواجه نگردد.

فرآیند انتخاب لیست شورا باید آسیب شناسی شود

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛ زهرا صدر اعظم نوری در گفت و گویی ، با تاکید بر بررسی های انجام شده پیرامون نقطه ضعف و قوت در شوراها و رسیدن به لیست 21 نفره اظهار داشت: در نهایت مردم به این لیست اقبال نشان دادند و اعضای شورا با رای میلیونی بالا توانستند به شورا راه یابند.

وی با بیان اینکه ما در بررسی لیست نباید به گذشته برگردیم افزود: البته باید فرایند آسیب شناسی و نقد و بررسی های لازم صورت گیرد که این کار در حال انجام است و جلسات مربوطه نیز برگزار می گردد و این آسیب شناسی ها ادامه دارد و برای انتخابات آتی که در پیش داریم شورای عالی این تقاط ضعف و آسیب ها را شناسایی کند تا با چالش ها و مشکلاتی اینچنینی مواجه نگردد.

نوری تصریح کرد: پرداختن به مسائل حاشیه ای وحدت، یکپارچگی و اتحاد را از ما می گیرد چرا که ما در حال حاضر نیاز به وحدت و یک صدایی داریم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر