کد خبر: 23527
A
مسابقات جهانی کارگری 2017 _ لتونی

تیم ملی فوتبال الف ایران به مرحله نیمه نهایی راه یافت

تیم های ملی فوتبال الف و ب ایران ظهر امروز با پیروزی مقتدرانه به ترتیب برابر تیم های مکزیک و دانمارک برای حریفان خود خط و نشان کشیدند.

تیم ملی فوتبال الف ایران به مرحله نیمه نهایی راه یافت

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، تیم ملی فوتبال الف کارگران ایران از ساعت 11 ظهر به وقت محلی در شرایطی برابر تیم مکزیک قرار گرفت که با پیروزی 2 بر 1 روز گذشته برابر فرانسه از امید زیادی برای صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت ها برخوردار بود.

این تیم که با نام کشت و صنعت نیشکر امیر کبیر خوزستان و به نمایندگی از کارگران ایران پای به میدان رقابت های جهانی کارگران گذاشته است برای بازی دوم با ترکیب عبدالصمد احمدی، جلیل ریاحی(حرگانی دقیقه 23)، امیر عفراوی، محسن منصوری، علی جهانگیری، عباس حسینی(کلاه کج دقیقه 15)، کورش اورشی(عابدینی دقیقه 43)، احسان آغاجری(وائلی دقیقه 12)، حسین مومن زاده، حسین مالکی و کاوه مختاری به مربیگری امین طرفیان به مصاف مکزیک رفت و با گلهای مالکی(8)، مختاری(42 پنالتی)، علی جهانگیری(45) و مختاری(57) حریف خود را از پیش روی برداشت.

بدین ترتیب و با این پیروزی تیم الف ایران بطور مستقیم به جمع 4 تیم پایانی رقابت ها راه یافت و برای صعود به فینال باید منتظر برنده تیم های اسرائیل و ایتالیا باشد تا تیم ایتالیا در مصاف با اسرائیل پیروز و تیم ایران راه آسانی برای فینالیست شدن داشته باشد. البته تیم اسرائیلی در مصاف با برزیل توانسته است حریف خود را از پیش روی بردارد.

ب2

از ساعت 11/30 ظهر امروز تیم ب ایران(شهرداری کرج) هم در دومین دیدار خود به مصاف بلژیک رفت و در پایان موفق شد با نتیجه پرگل 6 بر 0 حریف سرسخت خود را گلباران کند تا مرهمی بر شکست 3 بر 0 روز گذشته در برابر تیم میزبان باشد.

برای ایران در این دیدار علی پیری، رضا احمدی، جعفرحیدری، عباس پور رمضان، حامدمحمدی، مجتبی فشی، رضا فیروزبخت، بابل نوری، مجیدترکاشوند، امیدفرضی و علی عزیزی به میدان رفتند که برای ایران مجید ترکاشوند(3 گل در دقایق 6، 11 و 33)، پوررمضانعلی(19)، فشی(45) و عزیزی(55) هر کدام 1 گل به ثمر رساندند. متاسفانه تیم ایران عصر امروز در دیدار سوم باید به مصاف اسرائیل برود که در این رقابت حاضر نخواهد شد و بدین ترتیب برای صعود باید منتظر دیدارهای دیگر باشد.

ب3

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر