کد خبر: 23862
A

بسیج دانشکده صداوسیما خطاب به الله کرم: دل جریان انقلابی از دست شما خون است

بسیج دانشجویی دانشگاه صداوسیما در بیانیه خود خطاب به الله‌کرم با اشاره به اینکه رشادت‌ها و زحمات شما در سال‌های گذشته را فراموش نکرده و نمی‌کنیم آورده است: «اما چندمدتی است که دل جریان انقلابی از دست اقدامات شما و اطرافیانتان خون است. امیدواریم توصیه بزرگان در اصلی و فرعی کردن امور را جدی گرفته و از انجام کارهای دشمن‌شادکن بپرهیزید».

بسیج دانشکده صداوسیما خطاب به الله کرم: دل جریان انقلابی از دست شما خون است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، شرق نوشت: در این بیانیه با اشاره به اینکه ماه رمضان فرصت خوبی برای توبه است و توبه یعنی بازگشت از کارهای غلط و اشتباه و ناصواب، خطاب به الله‌کرم آمده است: «هرچند شب‌های قدر را از دست دادید اما همچنان درهای رحمت الهی بر روی شما باز است. تابلوی خود را عوض کنید، بنری در دست بگیرید و در سطح شهر بچرخید و از امت حزب‌الله عذرخواهی کنید و از خداوند طلب مغفرت نمایید. توبه کنید پیش از آنکه امت حزب‌الله درباره شما و دوستانتان طبق بند میم وصیت‌نامه امام عمل نمایند».
الله‌کرم و اطرافیانش در این بیانیه متهم به کوته‌نگری و برداشت سطحی از بیانات رهبری شده‌اند: «شما و اطرافیانتان کاری کردید کارستان! و کاری را که سرویس‌های عملیاتی کاخ سفید قرار بود با هزینه‌های بالا انجام دهند، با زدن یک بنر! به تمام اهداف شومشان رساندید. هنوز چند روز از بیانات مهم رهبر معظم انقلاب خطاب به جریان دانشجویی مؤمن و انقلابی نگذشته بود که شما و اطرافیانتان با برداشتی سطحی، احساساتی و کوته‌بینانه از بیانات رهبری باعث شدید که حلاوت و شیرینی این پیام در کام جنبش دانشجویی تلخ گردد و با اصرار بر حرکت غلط خود، ما را از خود ناامید کردید».
در ادامه این بیانیه آمده است: «این اول بار نیست که در مقاطع حساس شما و اطرافیانتان با نام منتسب به حزب‌الله دست به اقداماتی زده‌‌اید که ضربات سهمگینی را به جریان انقلابی وارد کرده و موجب خوشحالی و سوءاستفاده جریان‌های معاند انقلاب اسلامی قرار گرفته است. کسی حق قانونی شما را در نوشتن نامه و شکواییه از هرکسی، سلب نمی‌کند اما لطفا به نام جریان حزب‌الله این قبیل فعالیت‌ها را انجام ندهید و این نام را مخدوش نفرمایید».

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر