کد خبر: 23864
A

پاسخ احسان علیخانی به ابهامات مطرح شده درباره کمپین زندانیان

در پی ابهامات به وجود آمده درباره کمپین زندانیان مجری برنامه «ماه عسل» توضیحاتی در این‌باره داد.

پاسخ احسان علیخانی به ابهامات مطرح شده درباره کمپین زندانیان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، احسان علیخانی در ابتدای برنامه بیستم ماه عسل ٩٦ توضیحات مفصلی درباره ابهامات موجود و ادعاهای مطرح شده درباره کمپین کمک به زندانیان عنوان کرد. او گفت: «روز شنبه کسانی در برنامه ما حضور داشتند که با رضایت و خواست قلبی به «ماه عسل» آمدند. مردم شما کسانی را آزاد کردید که به دلیل اشتباه یا حتی أتهامی برای آنها شکایتی طرح شده و قاضی قرار گذاشته که آن آدم پول را پرداخت کند. طی این قرار فرد به حبسی محکوم شده که پس از إتمام آن هم باز نتوانسته مبلغ مذکور را پرداخت کند و به دلیل عدم تمکن مالی سالهای بعد از آن را هم در زندان گذرانده است. حالا نکته ای که در این طرح که با همت سازمان زندان ها انجام شده وجود دارد این است که شما به عنوان کسانی که در این کمپین شرکت داشتید به یک اولویت بندی که صورت گرفته رسیدید به این ترتیب که به کسانی کمک میکنید که فقط یک مرتبه پایشان به زندان باز شده و قطعا شما به آنها فرصت دوباره داده اید.»

او در ادامه افزود: «کارهای درخشانی در حوزه دیه و مهریه إتفاق افتاده اما در این حوزه رخدادی که شاهدش هستیم برای اولین بار صورت گرفته است. این اتفاق بسیار بزرگ بود که نزدیکِ به ٧٠ نفر برای این آزادی تلاش و دوندگی کرده اند. حالا أما با افتخار اعلام میکنم که حجم عاطفه شما از عدد ١٢ میلیارد هم گذشته است.»

با تشکیل کمپین کمک به زندانیان تنها در چند روز با همراهی مخاطبان «ماه عسل» قریب به هزار نفر آزاد شدند و نزدیک به دوازده میلیارد تومان کمک مردمی صورت گرفت.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر