کد خبر: 23899
A

فراخوان جمعیت دفاع از ملت فلسطین به مناسبت روز جهانی قدس

جمعیت دفاع از ملت فلسطین به مناسبت روز جهانی قدس؛ رمضان 1396 هجری شمسی با صدور بیانیه‌ای از مردم برای حضور در راهپیمایی این روز دعوت کرد.

فراخوان جمعیت دفاع از ملت فلسطین به مناسبت روز جهانی قدس

 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران ،در متن این فراخوان آمده است:

روز قدس روز اسلام است.

روز قدس روز نمایش قدرت امت اسلام است.

روز قدس روز جنجره‌های صائمی است که برای اعتلای اسلام گشوده می شوند.

روز قدس روز فریاد مظلومیت است در هیاهوی ظلم پیشگان مدعی عدالت.

روز قدس روز رهایی بشر از اختناق فرو خفته در آن است.

روز قدس روز گام نهادن در میسر محو غده سرطانی از کالبد جهان اسلام است.

روز قدس روز مرگ بر اسرائیل است.

روز قدس روز مرگ بر امریکا است.

روز قدس روز مرگ بر جاهلیت مدرن است.

روز قدس روز مرگ بر سازش با دشمن است.

روز قدس روز مرگ بر خائنان به آرمان فلسطین است.

روز قدس روز مرگ بر طرح تسلیم عربی است.

روز قدس روز مرگ خود فروشی سعودی به شیطان بزرگ است.

روز قدس روز مرگ بر مرگ آفرینان یمن است.

روز قدس روز مرگ بر تروریسم است.

روز قدس روز مرگ بر وهابیت است.

روز قدس روز مرگ بر نفاق است.

روز قدس روز اصلاح فساد از کالبد امت اسلام است.

روز قدس روز مرگ بر صهیونیسم است.

روز قدس روز مرگ با حامیان تروریسم است.

روز قدس روز مرگ بر شیطان بزرگ است.

روز قدس روز مرگ بر شر مطلق اسرائیل است.

روز قدس روز مرگ بر دشمن است. روز وحدت امت است.

روز قدس روز فریاد آزادی فلسطین و روز رهایی قبله در زنجیر است. روز آزادی است. روز رهایی است.

جمعیت دفاع از ملت فلسطین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره احیاگر فلسطین امام خمینی(ره) و همه شهدای راه رهایی فلسطین و دعوت از عموم مردم ایران و جهان و به گرامیداشت این روز بزرگ که نوید دهنده آزادی بشر از یوغ استعمار و استثمار زیادی خواهان جهان یعنی صهیونیسم بین المللی و استکبار جهانی است اعلام می دارد:  

اسرائیل توطئه مشترک جریان‌های استعماری برای سلطه بر منطقه غرب آسیاست و این رژیم منحوس که به عنوان پایگاه جنگ غرب تاسیس شده است، ریشه همه جنگ ها و نا آرامی‌ها و عقب ماندگی‌ها در منطقه است و هر روز که از استمرار حیات این غده چرکین می‌گذرد، هزینه‌های سنگین و سخت این مانایی را باید ملل مسلمان منطقه با خون خود و با تحمل همه مشقات و شدایدی که اکنون در آن گرفتار آمده‌اند پرداخت کنند.

رژیم های فرومانده در دوران جاهلیت و عصر قبیلگی عرب، خیانت خود به ملت فلسطین را آشکار ساخته و سر تسلیم در مقابل اسرائیل فرود آورده و اکنون نه تنها اسرائیل را دشمن نمی شمارند بلکه به عنوان خدمت به اسرائیل و در چارچوب واگرایی جهان اسلامی، دیگر کشورهای اسلامی و جریان های مقاومت ضد صهیونیستی را به عنوان دشمن معرفی می کنند. این مهم نشان دهنده ضرورت هوشیاری ملت ها در مقابله با این توطئه بزرگ است.

امروز ملل مسلمان منطقه بر غده سرطانی بودن رژیم صهیونیستی اذعان دارند. اسرائیلی که در فرایند ناامنی منطقه و حمایت از تروریست های وهابی دخالت آشکار دارد و با توجه به حجم وسیع شواهد دخالت اسرائیل در همه جنگ ها و ناامنی های منطقه، ضرورت دارد اراده مردمی در تقابل با این رژیم توطئه گر و همپیمانان منطقه ای و بین المللی آن، افزایش  و متناسب گردد.

عقب ماندگی در فرایند توسعه در جهان اسلام اکنون با جنگ و ویرانی و تقدیم ثروت ها به بیگانگان، گسترش یافته و این مهم نشان می‌دهد که توسعه سیاسی و استقلال از هرگونه وابستگی، مقدمه تحول در جهان اسلام است. بی شک اراده ملت‌ها در تحقق این امر تعیین کننده است و این تکلیفی است بر همه امت اسلام در همه نسل‌ها.

جمعیت دفاع از ملت فلسطین همچنان بر آرمان امام عزیز تاکید داشته و در روز جهانی قدس  میثاق خود را با فلسطینیان در رفع اشغالگری و آزادسازی فلسطین از بحر تا نهر اعلام می‌دارد و با هرگونه خط سازش در به رسمیت شناختن رِژیم صهیونیستی مخالفت و همچنان بر خط مقاومت و استقامت در برابر اشغالگران تاکید می‌کند.-ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر