کد خبر: 23902
A

بسته اخبار اقتصادی در روز سه‌شنبه

" اخطار به مسافران تعطیلات عید فطر"، " سکه ۱۱ هزار تومان ارزان شد"،" شرط یک میلیارد دلاری توتال برای گشایش بازار ایران"،" آخرین وضعیت ادغام مهر اقتصاد، ثامن و کوثر"،" تولید خودروهای بی‌کیفیت را متوقف کنید"، " ایرانیان کهنسال در کدام استان‌ها زندگی می‌کنند؟"، " در زمان زلزله آب تهران چگونه تامین می‌شود؟"،" چه کنیم تا هک نشویم؟" و " افزایش ۲۵۰ درصدی قیمت برنج خارجی از گمرک تا بازار!" عناوین مهم‌ترین اخبار اقتصادی امروز ایسنا بود.

بسته اخبار اقتصادی در روز سه‌شنبه

 

 

به گزارش پایگه خبری تحلیلی دیده بان ایران ، برخی از اخبار اقتصادی امروز - سه‌شنبه - در ادامه آمده است که با کلیک بر روی هر تیتر، متن کامل آن در دسترس خواهد بود.

اخطار به مسافران تعطیلات عید فطر

با افزایش تعطیلات عید فطر به دو روز در سال برنامه ریزی برای سفرهای جاده‌ای در این روزها با عنوان یکی از اصلی ترین برنامه‌های مسافران ایرانی لحاظ شده است، موضوعی که در طول سال‌های گذشته از یک فرصت مناسب به تهدیدی جدی برای جاده‌های ایران تبدیل شده است.

شرط یک میلیارد دلاری توتال برای گشایش بازار ایران

مدیرعامل توتال اعلام کرد که پس از اینکه آمریکا تسهیل تحریم‌ها علیه ایران را طبق توافق سال ۲۰۱۵ ادامه داد، این گروه فرانسوی در ابتدا یک میلیارد دلار سرمایه گذاری انجام خواهد داد.

اجرای طرح کارت اعتباری خرید کالای ایرانی نهایی شد/ شروع از ماه آینده

اجرای طرح کارت‌های اعتباری خرید کالای ایرانی در سال جاری با توسعه جامعه هدف، تنوع محصولات و بانک‌های اعتباردهنده نهایی شده و به احتمال فراوان تا یک ماه آینده کلید خواهد خورد.

سکه ۱۱ هزار تومان ارزان شد

در بازار امروز - سه‌شنبه - سکه تمام طرح جدید با کاهش ۱۱ هزار تومانی نسبت به دیروز، یک میلیون و ۲۰۹ هزار تومان فروخته می‌شود و دلار آمریکا با حفظ ثبات تقریبی ۳۷۵۱ تومان قیمت دارد.

آخرین وضعیت ادغام "مهر اقتصاد، ثامن و کوثر"

با وجود اخبار متفاوت و پراکنده‌ای که در رابطه با ادغام موسسه اعتباری کوثر، ثامن و بانک مهر اقتصاد مطرح می‌شود، اعلام رسمی سیاست گذار پولی حاکی از آن است که این پیشنهاد از سوی مدیران آنها مطرح شده و توافقات اولیه‌ای در این باره وجود دارد، اما در نهایت اگر تشخیص بانک مرکزی بر ادغام باشد و خللی در حقوق سپرده‌گذاران ایجاد نکند، ادغام انجام خواهد شد.

تولید خودروهای بی‌کیفیت را متوقف کنید

یک کارشناس صنعت خودرو از شرکتهای ایران خودرو، سایپا، مدیران خودرو و کرمان خودرو خواست تولید خودروهای با کیفیت پایین را متوقف کنند.

ایرانیان کهنسال در کدام استان‌ها زندگی می‌کنند؟

بر اساس اطلاعات مرکز آمار ایران کردستان، سیستان و بلوچستان و آذربایجان غربی سه استانی هستند که بیشترین جمعیت بالای ۱۰۰ سال را در خود جای داده‌اند.

در زمان زلزله آب تهران چگونه تامین می‌شود؟

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: اقدامات متعددی برای تامین آب استان تهران در زمان وقوع زلزله صورت گرفته که در همین راستا نیز امروز مخزن آبرسانی اضطراری کشور به بهره برداری رسید.

چه کنیم تا هک نشویم؟

با توجه به ضرورت ارتقای آگاهی عمومی افراد جامعه در استفاده از فضای مجازی و همچنین آموزش سازمان ها و اقشار مختلف در راستای رعایت ایمنی لازم در شبکه ها، پلیس فتای استان یزد هفت روش مقابله با هک را در اختیار مردم قرار داده است.

افزایش ۲۵۰ درصدی قیمت برنج خارجی از گمرک تا بازار!

گرچه واردات بی‌رویه برنج طی سال‌های گذشته متوقف شده است اما قیمت برنج خارجی نیز طی این سال‌ها چندین برابر افزایش پیدا کرده که البته این افزایش قیمت از گمرک تا بازار مصرف حدود ۲۵۰ درصد است.-ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر