کد خبر: 23907
A
ربیعی:

توزیع پول برای رفع معضل بیکاری پاسخگوی بخش اشتغال کشور نیست

وزیر تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه دولت نگاه ویژه‌ای به بخش آسیب‌های اجتماعی و اشتغال کشور دارد، تاکید کرد: تنها توزیع پول برای رفع معضل بیکاری پاسخگوی بخش اشتغال کشور نیست.

توزیع پول برای رفع معضل بیکاری پاسخگوی بخش اشتغال کشور نیست

 

 

به گزارش پایگاه خبری تلیلی دیده بان ایران ، علی ربیعی در نشست نشست هم‌اندیشی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درحوزه اشتغال با بیان اهمیت کار مرکز پژوهش‌های مجلس، گفت: مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی گزارش‌های کارشناسی متقنی را تهیه و ارائه می‌دهد و کارکرد خوبی دارد و در جامعه علمی کشور محل ارجاع است.

او با تاکید بر توسعه و ارتقای همکاری مرکز پژوهش‌های مجلس و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: برای رفع مشکلات در حوزه تامین اجتماعی و اشتغال نیازمند همکاری بیشتر و تعامل نزدیک‌تری با مرکز پژوهش‌های مجلس هستیم.

وزیر تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه کشور تاکنون سند سیاستی اشتغال نداشته است،‌ تصریح کرد: متاسفانه هنوز در تبیین نظریه و سیاست اشتغال در کشور نیز با مشکل روبرو هستیم.

او با تاکید بر اینکه تنها با پول و منابع نمی‌توان اشتغال پایدار ایجاد کرد، یادآور شد: منطقی کردن سیاست‌ها و راهکارهای اشتغال طی برنامه‌ای ۲۰ ساله می‌تواند به رفع مشکلات این حوزه کمک کند.

ربیعی با بیان اینکه باید به فهم مشترکی از موضوع اشتغالزایی و بیکاری برسیم، ‌تاکید کرد: باید دیدگاهی استراتژیک به مقوله اشتغال داشته باشیم.

وزیر تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه دولت نگاه ویژه‌ای به بخش آسیب‌های اجتماعی و اشتغال کشور دارد، تاکید کرد: تنها توزیع پول برای رفع معضل بیکاری پاسخگوی بخش اشتغال کشور نیست.-ایلنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر