کد خبر: 24152
A

رسانه‌های سعودی ادعا کردند: بازداشت 3 ایرانی در عربستان

رسانه‌های سعودی مدعی شدند که مقامات امنیتی عربستان سه ایرانی را به اتهام دست داشتن در فعالیت‌های ضد امنیتی دستگیر کرده‌اند.

رسانه‌های سعودی ادعا کردند: بازداشت 3 ایرانی در عربستان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، به نقل از شبکه العالم، به نوشته روزنامه الریاض، مقامات امنیتی عربستان سه مرد ایرانی را که مشکوک به دست داشتن در فعالیت‌های ضد امنیت ملی بودند، دستگیر کرده‌اند.

به نوشته این روزنامه عربستانی شمار ایرانیان بازداشت شده در عربستان سعودی در حال حاضر به 9 نفر رسیده که تاکنون دو نفر از آنها محکوم شده‌اند و پرونده یک متهم به دادستانی کل- نهاد تحقیقات و دادستانی کل سابق ارجاع داده شده و پرونده نفرات باقیمانده در مرحله تحقیقات است.

الریاض همچنین مدعی شده است که این افراد ایرانی سه روز پیش از اقدام تروریستی اخیر در مسجد الحرام در مکه بازداشت شده‌اند!!!

به گزارش ایسنا، این ادعا در حالی مطرح شده است که خبر مذکور تاکنون تنها از سوی رسانه‌های سعودی منتشر شده و هنوز هیچ رسانه دیگری آن را منتشر یا مقامی تائیدش نکرده است اما به نظر می‌آید که رسانه‌های سعودی با این اقدام شیطنت‌آمیز خود تلاش می‌کنند تا پای ایران را به ماجرای اقدام تروریستی ناتمام در مکه مکرمه بکشانند و توجهات را از این واقعیت که خود حامی اصلی مالی و ایدئولوژیک گروه‌های تروریستی، از جمله داعش در منطقه و جهان هستند، منحرف کنند.- ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر