کد خبر: 24388
A

یک زن 23 ساله در گرمسار پس از مشاجره با همسر 28 ساله اش، او را با ضربات چاقو کشت

فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار از قتل یک جوان گرمساری براثر اختلاف خانوادگی خبر داد.سرهنگ ابوذر قربانی با اعلام این خبر اظهار کرد: در ساعت ۲۰: ۳۰ شب گذشته با تماس به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ یک فقره قتل در شهر گرمسار گزارش شد.

 یک زن 23 ساله در گرمسار پس از مشاجره با همسر 28 ساله اش، او را با ضربات چاقو کشت

دیده بان ایران: فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار از قتل یک جوان گرمساری براثر اختلاف خانوادگی خبر داد.سرهنگ ابوذر قربانی با اعلام این خبر اظهار کرد: در ساعت ۲۰: ۳۰ شب گذشته با تماس به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ یک فقره قتل در شهر گرمسار گزارش شد. 

وی از اعزام نیروهای انتظامی به محل وقوع حادثه در کمترین زمان ممکن خبر داد و تصریح کرد: بلافاصله ماموران برای بررسی خبر به محل حادثه اعزام و با جسم بی‌جان یک مرد ۲۸ ساله که بر اثر اصابت چندین ضربه چاقو به قتل رسیده بود مواجه شدند. 

سرهنگ قربانی افزود: ماموران پلیس آگاهی در بررسی صحنه جرم و آثار و علائم موجود به همسر مقتول مشکوک و در بازجویی اولیه، این زن به قتل شوهرش اعتراف کرد. 

فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار در ادامه گفت: همسر این مرد در اعترافات خود عنوان کرده به دلیل داشتن اختلاف خانوادگی با شوهرش مشاجره و سپس با استفاده از چاقوی آشپزخانه اقدام به قتل وی کرده است. 

سرهنگ قربانی در پایان با اشاره به تشکیل پرونده قضایی برای این قتل خاطرنشان کرد: متهم پس از طی مراحل اولیه قانونی، تحویل مراجع قضایی می‌شود.

منبع: ایسنا 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر