کد خبر: 24411
A

قریب رئیس هیات مدیره استقلال شد/ افتخاری: من مدیرعامل و سخنگوی باشگاه هستم

در اولین جلسه هیات مدیره جدید استقلال با حضور وزیر ورزش و جوانان، حسین‌علی قریب رئیس هیات مدیره باشگاه شد.

قریب رئیس هیات مدیره استقلال شد/ افتخاری: من مدیرعامل و سخنگوی باشگاه هستم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، اولین جلسه هیات مدیره جدید استقلال با حضور مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان و محمدرضا داورزنی در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد و در پایان جلسه مقرر شد که حسین علی قریب سمت ریاست هیات مدیره را بر عهده بگیرد.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره جلسه هیات مدیره جدید این باشگاه که با حضور وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، صحبت کرد.

همچنین سید رضا افتخاری ، مدیرعامل باشگاه استقلال درباره جلسه‌ای که با وزیر ورزش و جوانان داشت، اظهار کرد: ابتدای جلسه وزیر محترم ورزش و جوانان صحبت کرد و توصیه‌های لازم را به ما کرد. سرفصل‌هایی که مدنظر آقای سلطانی ‌فر بود این بود که دنبال این باشیم که تیم استقلال تبدیل به باشگاه شود، منابع مالی پایدار از اولویت‌ها باشد، تکلیف بدهی‌ها و مالیات‌ها مشخص شود، توجه به رده‌های پایه، اصلاح و توسعه باشگاه مد نظر قرار بگیرد و به پیشکسوتان و هواداران توجه شود.

او ادامه داد: بعد از آن نیز نقطه نظرات در مورد مدیرعامل مطرح شد و نیز گزارشی از عملکرد یک ساله باشگاه را شرح دادیم که در آن به مواردی همچون پرداخت بدهی‌ها و ساماندهی کمپ‌ها اشاره شده بود. همچنین دکتر قریب به عنوان رییس هیات مدیره و بنده هم به عنوان مدیرعامل و انتخاب شدیم و همچنین سخنگوی باشگاه نیز خودم خواهم بود. همچنین اولین جلسه هیات مدیره این هفته‌ تشکیل جلسه داده و وارد بحث‌های ریز خواهیم شد.

مدیرعامل باشگاه استقلال همچنین درباره جذب مجتبی جباری و این که اعلام کرده بود که پیوستن او به استقلال منتفی است، توضیح داد: به من گفته بودند که او مصدوم است و به همین دلیل شرط گذاشتیم که اگر در تست‌های پزشکی تایید شد قراردادش لازم الاجرا خواهد بود. البته خودش گفت که مشکل خاصی ندارد و فصل قبل هم بازی کرده است. او زانویش را عمل کرده و کمی رعایت می‌کند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر