کد خبر: 24431
A

جنازه منتسب به رهبر داعش شناسایی شد + تصاویر

رسانه‌های عراقی با انتشار تصاویری از یک جنازه و مقایسه آن با تصویر ابوبکر البغدادی مدعی کشته شدن رهبر گروهک تروریستی داعش شده‌اند.

جنازه منتسب به رهبر داعش شناسایی شد + تصاویر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، رسانه‌های عراقی ساعاتی پیش طی خبری، تصویر یک جنازه که به ابوبکر البغدادی خلیفه و رهبر خودخوانده گروهک تروریستی داعش منتسب شده است را منتشر کردند.

در این تصویر، جنازه مورد نظر با تصویر ابوبکر البغدادی که در مسجد نوری موصل از آن پرده برداشته شد مقایسه شده که تا حدی با تصویر وی همخوانی دارد.

لازم به ذکر است که هیچ منبع رسمی امنیتی، نظامی و رسانه‌ای خبر کشته شدن بغدادی را به صورت رسمی تایید نکرده اما در چند روز گذشته رسانه‌های روسیه با انتشار اخباری مدعی کشته شدن وی شده‌اند.

photo_٢٠١٧-٠٧-٠١_١٢-٣٩-١٩

 

pic_giant_071414_SM_Abu-Bakr-al-Baghdadi

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

  • teymour

    اگرتشخیص به من نوعی باشه. بله این جنازه همون ملعونه. چراکه ازاین جنبه اش خیلی ازخانوادههای داغدار دلشون خنک میشه. اما اگه از نوع برداشت سیاسی باشه. بله واسه خیلی دولتها مهمه که بغدادی مرده باشه. خصوصا آمریکا که خیلی طول میکشه تایه شخصی رو دوباره مثل این پیدا کنه وسناریوها بنویسه تا بتونه تجارتشو بکنه. چون واسه مکتب سرمایه داری جان آدمها وسیله است واسه هدف.

ارسال نظر