کد خبر: 24634
A

پشت پرده موسسات مالی را برای مردم افشا کنید

نماینده مردم شیراز در مجلس نسبت به کیفیت پایین و قیمت‌های بالای خودروهای ایرانی به وزیر صنعت، معدن و تجارت تذکر داد.

پشت پرده موسسات مالی را برای مردم افشا کنید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران به نقل از ایسنا، علی اکبری در تذکر شفاهی در جلسه علنی (امروز) مجلس شورای اسلامی، گفت: چرا تولیدات مدل‌های سال‌های ۹۶، ۹۵، ۹۴ و ... از تولیدات سال‌های ماقبل خود بدتر شده است؟

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: متاسفانه هر فرد ایرانی خودرویی از شرکت‌های خودروسازی داخلی خریداری کرده است فردای خرید، به دنبال نمایندگان خدمات پس از فروش و تعویض و تعمیر قطعات نصب شده روی خودروی خریداری شده می‌رود و در نهایت هم از خرید خود پشیمان است. مراکز خدمات پس از فروش هم هیچ تعهدی نسبت به قراردادها و تعهدات خود ندارند. مردم نسبت به تولید خودروهای ایرانی بی‌اعتماد شده‌اند.

وی در تذکری به وزیر اقتصاد و رییس کل بانک مرکزی متذکر شد: رشد قارچ‌گونه موسسات مالی و اعتباری چون میزان، ثامن‌الحجج، کاسپین، آرمان، فرشتگان، پردیس بانک، پدیده و افضل توس همچون خوره به جان اعتماد مردم افتاده‌اند. غالب این موسسات مردم را سرکیسه کرده و با رقابت ناسالم و وعده‌های فریبنده و تبلیغات گسترده در صدا و سیما، اقتصاد کشور و شبکه پولی و مالی را دچار اختلال کرده است.

نماینده مردم شیراز در مجلس از مدیران اقتصادی کشور درخواست کرد پشت پرده موسسات مالی و اعتباری را برای مردم و مجلس افشا کنند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر