کد خبر: 25440
A

انتخاب اولین رئیس کمیسیون زن در تاریخ مجلس

با رای اعضای کمیسیون، پروانه مافی نماینده مردم تهران به عنوان رئیس کمیسیون مشترک درآمد پایدار شهری انتخاب شد.

انتخاب اولین رئیس کمیسیون زن در تاریخ مجلس

دیده بان ایران: سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس از تعیین اعضای هیئت رئیسه کمیسیون مشترک طرح در‌آمد پایدار شهرداری‌ها خبر داد. 

اصغر سلیمی سخنگوی کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، از انتخاب اعضای هیئت رئیسه کمیسیون مشترک طرح در‌آمد پایدار شهرداری‌های کشور خبر داد و گفت: در جلسه عصر امروز (سه‌شنبه ۲۷ تیر) کمیسیون شورا‌ها که با حضور مسعود پزشکیان نایب رئیس اول مجلس تشکیل شد، با رای اعضاء پروانه مافی رئیس کمیسیون مشترک در‌آمد پایدار شهرداری‌های کشور شد. 

وی افزود: در این جلسه علی‌ یارمحمدی به عنوان نایب رئیس اول و علی کریمی نایب رئیس دوم و علی‌اصغر یوسف‌نژاد نیز به عنوان سخنگوی این کمیسیون مشترک انتخاب شدند. 

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس تصریح کرد: همچنین در این جلسه شهرام کوسه‌غراوی به عنوان دبیر اول و سیدمهدی فرشادان به عنوان دبیر دوم این کمیسیون مشترک انتخاب شدند. 

سلیمی با اشاره به بخش دیگری از جلسه کمیسیون شورا‌ها، گفت: اعضای کمیسیون در ادامه جلسه ۶ فصل و ۲۵ ماده لایحه مدیریت بحران را تصوب کردند و این لایحه برای بررسی و تصویب به صحن علنی مجلس ارجاع داه شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر