کد خبر: 25442
A

ورود کمیته امنیتی ایران و پاکستان به موضوع سرباز ربوده شده توسط تروریستها

مدیرکل امور مرزی کشورمان با اشاره به زنده بودن سرباز ربوده شده کشورمان در درگیری مرزی میرجاوه که طی اردیبهشت ماه رخ داد گفت: کمیته امنیتی ایران و پاکستان به‌زودی برگزار می شود که یکی از مباحث آن پیگیری برای وضعیت سرباز وظیفه کشورمان است.

ورود کمیته امنیتی ایران و پاکستان به موضوع سرباز ربوده شده توسط تروریستها

 دیده بان ایران: مجید آقابابایی درباره آخرین جزییات سرباز ربوده شده در مرز پاکستان اظهار کرد: پیگیری‌ها در رابطه با وضعیت سرباز ربوده شده در مرز پاکستان با جدیت ادامه دارد.

وی ادامه داد: کمیته امنیتی ایران و پاکستا ن به‌زودی برگزار می‌شود و یکی از موضوعات مهم هم بحث سرباز ربوده شده توسط گروهکهای تروریستی است.

مدیرکل امور مرزی وزارت کشور تصریح کرد: البته وزارت امور خارجه، استان مورد نظر و مراجع مختلف در حال پیگیری موضوع هستند تا بتوانیم این سرباز ربوده شده را زنده به کشور بازگردانیم.

وی درباره وضعیت این سرباز ربوده شده خاطرنشان کرد: اطلاعات نشان می‌دهد این سرباز کشورمان همچنان زنده است و امیدواریم تلاشها برای بازگشت وی به ثمر بنشیند.

مدیرکل امور مرزی وزارت کشور اظهار کرد: رایزنیها به طور مرتب برای رهاسازی این سرباز کشورمان از چنگال تروریستها ادامه دارد.

گفتنی است، ششم اردیبهشت ماه امسال طی عملیات تروریستی دشمنان در مرز میرجاوه در استان سیستان و بلوچستان تعدادی از مرزبانان به شهادت رسیده و یکی از سربازان وظیفه به نام سعید براتی که اهل شهرستان مانه و سملقان در خراسان‌شمالی بود مجروح و ربوده شد.رایزنیها برای آزاسازی این سرباز ربوده شده کشورمان همچنان ادامه دارد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر