کد خبر: 25577
A
جلسه شورای شهر برای انتخاب نفر هفتم آغاز شد

جایگزین بیطرف، حناچی یا وفا تابش خواهد بود ؟

با توجه به استعفای بیطرف، اعضای شورای شهر قرار است از میان نفرات هشتم تا دهم یک نفر را انتخاب کنند . با توجه به اینکه سه نفر از نامزدهای شهرداری تهران هشت رای کسب کرده اند و اعضای شورای شهر خود را ملزم به انتخاب هفت نفر کرده اند . بنابراین باید از میان نفرات هشتم تا دهم یک نامزد را انتخاب و معرفی کنند. با توجه به انصراف و اعتراض ستاری فر آیا اعضای شورای شهر می خواهند از میان پیروز حناچی و وفا تابش که هر دو آنها هشت رای کسب کرده اند یک نفر را انتخاب کنند؟

جایگزین بیطرف، حناچی یا وفا تابش خواهد بود ؟

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران زهرا نژاد بهرام با اشاره به انصراف یکی از هفت کاندیدای اصلی شهرداری تهران که در جلسه روز چهارشنبه تعیین شد، گفت‌: از ابتدا قرار بود که اعضای منتخب شورای اسلامی شهر پنجم نسبت به انتخاب هفت گزینه اصلی برای تصدی پست شهرداری تهران بوده است که در جلسه روز چهارشنبه هفت نفر از میان 24 کاندیدا انتخاب شده‌اند.

وی با بیان اینکه یکی از گزینه‌ها (بیطرف) در نامه‌ای که در فضای مجازی منتشر شد، از این رقابت انصراف داد، خاطر نشان کرد: اینکه در پی انصراف این فرد، نفر هشتم وارد رقابت شود یا نه و آیا این که ساز و کار دیگری در پی این انصراف اتخاذ شود یا خیر، در جلسه امروز (شنبه) اعضای منتخب مشخص خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛ با توجه به استعفای بیطرف اعضای شورای شهر قرار است از میان نفرات هشتم تا دهم یک نفر را  انتخاب کنند . با توجه به اینکه سه نفر از نامزدهای شهرداری تهران هشت رای کسب کرده اند و اعضای شورای شهر خود را ملزم به انتخاب هفت نفر کرده اند . بنابراین باید از میان نفرات هشتم تا دهم  یک نامزد را انتخاب و معرفی کنند. با توجه به انصراف و اعتراض ستاری فر  اعضای شورای باید از میان پیروز حناچی و وفا تابش که هر دو آنها هشت رای کسب کرده اند یک نفر را انتخاب کنند  حال باید دید کدام یک امروز می تواند هفتمین انتخاب اعضای شورای شهر  پنجم  تهران باشد

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر