کد خبر: 25634
A

پسرعمه و پسردایی 16 ساله، سارقان یک میلیاردی

فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری 2 سارق 16 ساله و کشف 70 فقره سرقت لوازم داخل خودرو به ارزشی نزدیک به یک میلیارد ریال در شهرستان دامغان خبر داد.

پسرعمه و پسردایی 16 ساله، سارقان یک میلیاردی

به گزارش  پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛ و به نقل از پلیس، سردار "روح‌الامین قاسمی" به تشریح جزئیات این مطلب پرداخت و گفت: در پی وقوع سرقت لوازم داخل خودرو و اعلام شکایت چند تن از شهروندان دامغانی مبنی بر سرقت لوازم داخل خودرو، مدارک شناسایی، وجه نقد، ضبط و باند و... کارآگاهان پلیس آگاهی، پیگیری ویژه خود را برای کشف این سرقت‌ها آغاز کردند.

سردار قاسمی افزود: بررسی ها ادامه داشت تا این که همزمان با تحقیقات کارآگاهان، وقوع یک فقره سرقت نافرجام وسایل داخل خودرو به پلیس گزارش شد.

وی ادامه داد: سرانجام با بهره مندی از فناوری‌های نوین و شگردهای خاص پلیسی، کارآگاهان شعبه دوم مبارزه با سرقت موفق به کشف پرونده شدند.

این مسئول انتظامی گفت: عاملان این سرقت ها دو نوجوان 16 ساله دامغانی بودند که پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیات های جداگانه دستگیرشدند و تحت بازجویی قرار گرفتند.

به گفته سردار قاسمی، این دو متهم، پسرعمه و پسردایی هستند و با همدستی یکدیگر مرتکب 70 فقره سرقت وسایل داخل خودرو شده اند.

وی تاکید کرد: ساعات خلوت روز و پاسی از شب، زمان انجام سرقت‌ها توسط این دو نوجوان بود که تفریح و رفع مشکلات مالی را انگیزه خود اعلام کرده‌اند.

سردار قاسمی، ارزش ریالی اموال به سرقت رفته در این پرونده را بالغ بر 970 میلیون اعلام و اضافه کرد: یک مالخر نیز در همین مورد شناسایی و دستگیر شده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان تاکید کرد: ارتکاب اینگونه جرایم در سنین پایان، زنگ خطر و هشداری بسیار جدی برای خانواده ها، دستگاه‌ها و نهادهای متولی امور فرهنگی و آموزشی به شمار می‌رود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر