کد خبر: 25667
A

وعده روحانی برای استفاده از اقوام در کابینه دولت دوازدهم

محسن بیگلری در ارتباط با جلسه 17 نماینده شورای مرکزی نمایندگان مستقل مجلس با رییس جمهور گفت: در این جلسه که روز شنبه 31 تیرماه به منظور ارائه نظرات اعضای فراکسیون به رئیس‌جمهور تشکیل شد رییس جمهور قول داد به وزراء دستور دهد دو، سه معاون وزیر کُرد منصوب کنند.

وعده روحانی برای استفاده از اقوام در کابینه دولت دوازدهم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ وی اضافه کرد:  از دیگر درخواست های ما نمایندگان استفاده و بهره مندی از توان بانوان و قومیت ها در کابینه دولت دوازدهم بود.

وی با بیان اینکه دکتر روحانی قول مساعد برای استفاده از ظرفیت اقوام و مذاهب در کابینه را داد، اظهارداشت: دکتر روحانی در این جلسه عنوان کرد 50 درصد کابینه دولت جدید تغییر پیدا می کند.

نماینده  مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی رفع بیکاری و جذب سرمایه گذاری را از مهمترین دغدغه های مطرح شده توسط نمایندگان در این جلسه خواند و بیان کرد: از دیگر تاکیدات نمایندگان در این نشست تقویت تیم اقتصادی کابینه دولت دوازدهم بود.

بیگلری  اضافه کرد: موضوعات اقتصادی و نحوه استفاده از سرمایه گذاری خارجی نیز از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه مطرح شد و رئیس جمهور نیز در این خصوص اعلام برنامه های جدید را مطرح کرد.

وی گفت: رییس‌جمهور درباره اهداف دولت دوازدهم  اظهار داشت که برخی مسائل اقتصادی  شامل  ساماندهی نظام بانکی، بیکاری، ساماندهی وضعیت موسسات مالی و اعتباری، صیانت از محیط زیست، افزایش سرمایه‌گذاری خارجی، پیگیری سیاست اقتصاد مقاومتی مورد توجه خواهد بود.- کردآنلاین

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر