کد خبر: 25679
A

حمله خرس به کشاورز در الموت قزوین

رئیس مرکز مدیریت و فوریت‌های پزشکی از حمله یک‌قلاده خرس به مرد سالمندی که مشغول امور زراعی در روستایی از توابع شهر معلم کلایه بود خبر داد.

حمله خرس به کشاورز در الموت قزوین
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛ پیمان نامدار رئیس مرکز مدیریت و فوریت های پزشکی، اظهار کرد: عصر روز گذشته با تماس‌های مکرر مردم با سامانه فوریت‌های پزشکی معلم کلایه، گزارشی مبنی بر حمله یک قلاده خرس به مرد سالمند روستایی اعلام شد.
 
وی افزود: بلافاصله پس از اعلام تکنسین‌های اورژانس از پایگاه معلم کلایه به محل حادثه اعزام شدند و با سرعت مسیر ۳۶ کیلومتری صعب العبور و کوهستانی را طی کردند.
 
نامدار خاطر نشان کرد: پس از بررسی مشخص شد این مرد ۸۴ ساله روستایی که مشغول انجام امورات زراعی در باغ خود بود مورد حمله ی خرس قرار گرفته است. 
 
وی ادامه داد: حمله خرس موجب آسیب دیدن دست، پا و شکم مرد شد، این کشاورز سالمند که به علت خونریزی شدید دچار شوک شده بود به یاری اهالی روستا جان سالم به در برد.
 
رئیس مرکز مدیریت و فوریت‌های پزشکی در پایان‌گفت: تکنسین‌های اورژانس به سرعت درمان اولیه در محل را آغاز کردند و پس از هوشیاری مصدوم برای درمان تکمیلی و مراقبت های ویژه به بیمارستان شهید رجایی منتقل شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر