کد خبر: 25719
A

اعتراض سوپرمارکتی‌ها و رستوران‌دار‌ها به منصوریان!

برخی از مالکان سوپرمارکت و رستوران‌ که از باشگاه نفت تهران طلب‌کار هستند، مدعی شدند که عامل بدهی‌های باشگاه نفت،سرمربی سابق این تیم است.

اعتراض سوپرمارکتی‌ها و رستوران‌دار‌ها به منصوریان!

 دیده بان ایران: اعضای کادر فنی و بازیکنان سابق نفت تهران برای دریافت مطالباتشان جلوی درب وزارت نفت از ساعت ۱۱ صبح امروز حضور داشتند. این در حالی است که قرار بود ۶۰ یا ۷۰ نفر از اعضای کلی چه مربی و چه بازیکن به نشانه اعتراض حضور پیدا کنند که از این تعداد نفرات فقط ۷ نفر حضور داشتند. 
*علیرضا بیرانوند و وحید امیری بازیکنان سابق تیم نفت تهران بعد از یک ساعت تأخیر و ساعت ۱۲:۳۰ به وزارت نفت آمدند و خواستار دیدار با مسئولان و وزیر نفت شدند.
*بعد از گذشت یک ساعت اعضای کادر فنی و بازیکنان سابق نفت اعتراض‌شان به جایی نرسید و حتی نتوانستند به دفتر وزیر مراجعه کنند که در این میان علیرضا بیرانوند بازیکن سابق نفت تهران شخصاً با دفتر وزیر تماس گرفت. این تماس‌ها هم باز هم نتیجه‌ای نداشت و با صدای بلند اعتراض خود را بیان کرد و باز هم خواستار دیدار با وزیر نفت شد. 
*از دیگر طلبکاران نفت تهران می‌توان به تعدادی از مالکان میوه‌فروشی، سوپر مارکتی، رستوران دار و ... که جمع طلب‌های آنها مبلغی نزدیک به ۱۸۰ میلیون تومان بود. برخی از آنها مدعی بودند که علیرضا منصوریان، زمانی که سرمربی نفت تهران بود از آنها به سفارش باشگاه خرید کرده و حالا باید نفت پول آنها را تسویه کند! آنها مقصر این اتفاق را علیرضا منصوریان می‌دانند و می‌گویند ما به اعتبار علی منصوریان به تیم نفت تهران چه از لحاظ تغذیه و چه از لحاظ تدارکات کم نگذاشتیم ولی حالا باید به دنبال پولمان بیاییم و دستمان به جایی بند نیست. الان علی منصوریان کجاست که جوابگوی ما باشد؟


 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر