کد خبر: 26086
A
‌حسن رسولی عضو شورای شهر پنجم در گفتگو با دیده بان ایران؛

شهردار شدن نجفی به نتیجه آخرین جلسه رای گیری شورای شهر بستگی دارد/ گفته های مرعشی با استناد به اتفاقات گذشته است و تازگی ندارد

عضو شورای شهر تهران در رابطه با تازه ترین ادعای حسین مرعشی در خصوص شهردار شدن محمدعلی نجفی اظهار کرد: اظهارات آقای مرعشی مطلب جدیدی نیست و ایشان با استناد به عدم تقاضای شخصی نجفی و اصرار بنده به همراه آقای مسجدجامعی، گفته هایشان را بیان کرده اند و منظوری به غیر از این موضوع نداشته اند.

شهردار شدن نجفی به نتیجه آخرین جلسه رای گیری شورای شهر بستگی دارد/  گفته های مرعشی با استناد به اتفاقات گذشته است و تازگی ندارد

دیده بان ایران - سپیده اجلالی: پس از انتشار گفت و گوی حسن مرعشی در خصوص معرفی "محمدعلی نجفی" به عنوان جایگزینی محمدباقر قالیباف در شهرداری تهران

و اظهارات ضد و نقیض در این رابطه برخی خبرها حکایت از این موضوع دارد که تصمیم نهایی در این باره برعهده شورا است و طبق برنامه قرار است تصمیم گیری درباره معرفی شهردار جدید پایتخت دو هفته آینده اتخاذ گردد.

این درحالی است که علی اعطا، عضو شورای پنجم شهر تهران هم ساعتی پیش در همین رابطه به دیده بان ایران خبر داد که  این خبر صحت ندارد، هر چند که آقای نجفی یکی از کاندیدای جدی ما در این خصوص هستند.

سید حسن رسولی، عضو شورای شهر پنجم تهران، در همین رابطه به خبرنگار دیده بان ایران گفت: آقای نجفی به همراه شش نفر از مدیران توانمند اصلاح طلب جزء برگزیدگان شورای شهر تهران جهت انتخاب شهردار اصلح را تشکیل می دهند که گفتنی است تمامی این افراد دارای کارنامه درخشان و سوابق منحصر به فرد ملی و مدیریتی هستند.

 

وی تصریح کرد:  جناب نجفی شخصاً متقاضی و داوطلب جهت پذیرفتن مسئولیت خطیر شهردار را نبودند  اما طی گفتگویی و درخواستی که بنده و آقای مسجدجامعی به دلیل شایستگی ایشان در تمام امور مدیریتی و ملی شان با آقای نجفی داشتیم، جناب نجفی پذیرفتند که در لیست حضور داشته باشند و همانطور که مردم عزیز در پایان رای گیری اول مشاهده نمودند ایشان موفق به اخذ بالاترین میزان آرای اعضای شورا شهر تهران شدند. 

عضو هیئت ‌مدیرهٔ بنیاد امید ایرانیان در خصوص گفته های مرعشی بیان کرد: اظهارات آقای مرعشی مطلب جدیدی نیست و ایشان با استناد به عدم تقاضای شخصی نجفی و اصرار بنده به همراه آقای مسجدجامعی، گفته هایشان را بیان کرده اند و منظوری به غیر از این موضوع نداشته اند.

رسولی همچنین افزود: روند انتخاب شهردار اصلح تهران کماکان طبق روال گذشته ادامه دارد و هنوز دو هفته فرصت باقی است تا هفت کاندیدای شایسته و مذکور برنامه ها و رزومه خود را به شورا ارائه دهند تا طی آخرین رای گیری توسط اعضای شورا فرد نهایی و منتخب به مردم شریف تهران معرفی گردد. 

عضو شورای پنجم شهر تهران در پاسخ به این که آیا این اقدام حسین مرعشی و اعلام شهردار شدن نجفی توسط وی نوعی دخالت در روند کار و برنامه ریزی اعضای شورای شهر محسوب نمی شود، تصریح کرد: خیر. همانطور که عرض کردم آقای مرعشی با استناد به اخبار گذشته اینی یموضوع را بیان کرده اند و شورا به هیچ عنوان چنین اجازه ای به  هیچ فردی در رابطه با دخالت در برنامه های اعضای شورا نخواهد داد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر