کد خبر: 26191
A

نخستین رویداد کار آفرینی دانشگاه شریف برگزار می شود

نخستین کنفرانس کار آفرینی با رویکرد الزامات دانشگاه کار آفرین را در تاریخ 21 و 22 آذر ماه سالجاری در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود.

نخستین رویداد کار آفرینی دانشگاه شریف برگزار می شود

دیده بان ایران: اولین کنفرانس کار آفرینی با هدف بررسی الزامات دانشگاه کارآفرین و نقش دانشجویان و اساتید در توسعه کارآفرینی به همت مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

 این کنفرانس محلی برای تبادل نظرات و آرا و بررسی الزامات دانشگاه کار آفرین و توسعه نقش دانشجویان و اساتید در تحقق این مهم است. توسعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی در میان دانشجویان و اساتید، توانمندسازی دانشجویان و ارتقای مهارت‌ها و قابلیت‌های کار آفرینانه آنها، نحوه استفاده و تعامل با بخش خصوصی در جهت توسعه کسب‌ و کارهای دانش‌بنیان و بررسی الگوها و مدل‌های بین‌المللی در ارتباط با توسعه نوآوری و کارآفرینی از مهمترین اهداف این کنفرانس است.

بهره گیری از ظرفیت و توان تشکل های دانشجویی جهت توسعه کارآفرینی، اهمیت ترویج و فرهنگ سازی در جهت توسعه کار آفرینی در دانشگاه ها، ابزارها و نهادهای حمایت از کسب و کارهای نوپای دانشجویی، الزامات پایدار سازی کسب و کارهای دانش بنیان، خلاقیت، نوآوری و توسعه کار آفرینی از ویژگی های بارز دانشگاه کار آفرین است.

گفتنی است نخستین کنفرانس کار آفرینی با رویکرد الزامات دانشگاه کار آفرین را در تاریخ 21 و 22 آذر ماه سالجاری در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود.

خبرنگار سجاد صفری 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر