کد خبر: 26202
A

رحمانی فضلی: برای حضور در کابینه دوازدهم با من صحبت شده است

وزیر کشور گفت: در حال حاضر در مورد کابینه دوازدهم با من صحبت شده است.بنده روحیه توسعه ای دارم و معتقد به توسعه در هر مجموعه ای هستم، حتی آقای روحانی برای کابینه یازدهم هنگامی که با من صحبت کرد و بیان کرد که چون روحیه توسعه ای دارید برای وزارت کشور انتخاب می شوید و در حال حاضر نیز با بنده برای کابینه دوازدهم صحبت کرده اند

رحمانی فضلی: برای حضور در کابینه دوازدهم با من صحبت شده است

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛ عبدالرضا رحمانی فضلی، در نشست هم اندیشی زنان فعال در حوزه اقتصادی و کارآفرینی یکی از مشکلات اصلی کشور را مشکل اقتصادی دانست و گفت: با همه تلاش هایی که در زمینه تولید، اشتغال و رکود انجام شده است اما باز هم نتوانستیم برخی مشکلات را در این حوزه حل کنیم.

وی افزود: در همه دنیا مشکلات اقتصادی وجود دارد و رقابت ها در عرصه جهانی فشرده است، در این راستا کاهش هزینه ها و نوآوری ها، خلاقیت و تعامل در عرصه جهانی امکان برنده شدن را به افراد می دهد.

رحمانی فضلی اضافه کرد: بانوان باید در حوزه عمومی فرهنگ کار و تلاش را در جامعه راه بیاندازند تا فرهنگ کار و خلاقیت رشد کند و قطعا نقش همسری و مادری در این زمینه بسیار موثر است.

وزیر کشور در بخشی از سخنانش گفت: درست است که ابر پروژه ها و ابر فعالیت های اقتصادی برای کشور لازم است ولی اگر فعالیتهای خرد و میانی را در کشور راه بیاندازیم بسیار موفقتر خواهیم بود.

رحمانی فضلی ادامه داد: بنده روحیه توسعه ای دارم و معتقد به توسعه در هر مجموعه ای هستم، حتی آقای روحانی برای کابینه یازدهم هنگامی که با من صحبت کرد و بیان کرد که چون روحیه توسعه ای دارید برای وزارت کشور انتخاب می شوید و در حال حاضر نیز با بنده برای کابینه دوازدهم صحبت کرده اند .

وی اضافه کرد: ما در وزارت کشور موضوعاتی از قبیل برخورد با داعش، اشرار و امنیت داخلی و انتخابات تا ریزگردها و سیل و زلزله را دنبال می کنیم ولی برای مباحث توسعه ای بیشتر انرژی می گذاریم.

رحمانی فضلی با اشاره به این که وزارت کشور هماهنگ کننده و پیگیری کننده بحث اقتصاد مقاومتی است، اظهار داشت: ما نشستی را با حضور بانوان فعال در حوزه سیاسی برگزار کردیم ، در حال حاضر نشستی را با حضور بانوان در حوزه اقتصادی برگزار کردیم و قرار است نشست دیگری را نیز با بانوان در حوزه اجتماعی برگزار کنیم چرا که معتقدیم بانوان در این سه حوزه می توانند پیشتاز باشند.

وی خاطر نشان کرد: عمر قانونگذاری در کشور حداقل صدسال است اما متاسفانه چون روحیه پیگیری برای اجرای قوانین نداریم لذا این قوانین در مرحله اجرا مانده اند.

وی افزود: ما در بحث تبلیغی و فرهنگی بسیار ضعیف هستیم این در حالی است که صداوسیمای ما میتواند نقش مهمی در مورد حضور بانوان ما در عرصه های اقتصادی با توجه به تبلیغات داشته باشد، در بحث مواد مخدر نیز هیچ محدودیتی در کمک به بانوانی که در این عرصه برای توانمندسازی زنان بی سرپرست کار می کنند، نداریم و در این راستا هر طرحی را که در این زمینه ارایه شود پیگیری و حمایت می کنم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر