کد خبر: 26510
A

صدور پیام وزیر کشور در آستانه گرامیداشت روز خبرنگار

در این میان تکریم روز خبرنگار، بزرگداشت خون پاک کسانی است که جان دادند تا حقیقتی گفته شود. 17 مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهید محمد صارمی؛ روز بزرگی است که آحاد جامعه خدمات تلاشگران عرصه خبر و رسانه را ارج می نهند تا راه و رسم حرفه ای و اخلاقی آن شهید گرانقدر تداوم یابد .

صدور پیام وزیر کشور در آستانه گرامیداشت روز خبرنگار

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛ عبدالرضا رحمانی فضلی در یادداشتی روز خبرنگار را تبریک گفت: 

به نام خداوند بخشنده و مهربان 

جان نباشد جز خبر در آزمون  /  هر که را افزون خبر، جانش فزون

در تاریخ پرفرازونشیب انقلاب اسلامی روزهایی وجود دارد که با مناسبتی خاص پیوند خورده و یاد آور حماسه‌های فرزندان دلیر این آب و خاک است. 

در این میان تکریم روز خبرنگار، بزرگداشت خون پاک کسانی است که جان دادند تا حقیقتی گفته شود. ۱۷ مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهید محمد صارمی؛ روز بزرگی است که آحاد جامعه خدمات تلاشگران عرصه خبر و رسانه را ارج می‌نهند تا راه و رسم حرفه‌ای و اخلاقی آن شهید گرانقدر تداوم یابد. 

روزخبرنگار به برکت خون شهید صارمی روز پاسداشت منادیان حقیقت گو برای حفظ آرمانهای مقدس ملتی است که قدر تلاش فرزندان صدیق خود را در این عرصه خطیر، می‌داند و به آن افتخار می‌کند. 

خبرنگاران به عنوان حلقه واسط مسوولان و آحاد مردم، با فعالیت خستگی ناپذیر و شبانه روزی خود مخاطبان را از وقایع و رویدادهای جامعه آگاه و با ابتکار، خلاقیت و تیزهوشی خود در کسب و انتشار به موقع خبر، شور و نشاط و امید را به جامعه هدیه می‌کنند و اوج حضور تاثیرگذار خبرنگاران را می‌توان در عرصه‌های بزرگ و ملی، بخوبی احساس کرد. 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر