کد خبر: 26550
A

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی: افتادن سه وزیر قطعی است

نماینده مردم رشت در خصوص اعلام وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم گفت: کابینه معرفی شده از سوی روحانی رضایت بخش نیست.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی: افتادن سه وزیر قطعی است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت در مورد کابینه پیشنهادی روحانی گفت: کابینه معرفی شده از سوی روحانی رضایت بخش نیست و به نظر می‌رسد این افراد نتوانند مشکلات مردم را با توجه به وعده‌های رییس جمهور حل کنند.

نایب رئیس فراکسیون مستقلین مجلس در گفت‌وگو باعصر ایران ادامه داد: کشور بسیار مدیران قوی تری از کسانی که به عنوان تیم اقتصادی دولت معرفی شدند وجود دارد. این افراد نمی‌توانند حلال مشکلات اقتصادی کشور باشند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در مورد نظر مجلس در رابطه با معرفی رحمانی فضلی به عنوان وزیر کشور خاطر نشان کرد: در مورد وزیر کشور پیشنهادی ابهاماتی وجود دارد که رحمانی فضلی باید با آنها در مجلس پاسخ دهد.

وی افزود: اوضاع رحمانی فضلی با توجه به این ابهامات جالب نیست.

نماینده مردم رشت در مورد وضعیت دیگر وزرا گفت: اوضاع جهرمی ( وزیر پیشنهادی ارتباطات) نیز در بین نمایندگان خوب نیست. اوضاع بطحایی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش اصلا خوب نیست.

وی تصریح کرد: ما در جامعه آموزش و پرورش کسانی را داریم که می‌توانند این وزارت‌خانه را به راحتی اداره کنند. متاسفانه وزیر پیشنهادی توانایی اداره مجموعه تحت نظر خود را هم نداشته است.

جعفرزاده در پایان خاطر نشان کرد: احتمال افتادن سه وزیر یعنی ( بطحایی، جهرمی و رحمانی فضلی) قطعی است. در این میان اگر وزیر پیشنهادی کشور بتواند ما را قانع کند شاید بتواند رای بیاورد. البته باید گفت احتمال قانع شدن ما کم است.

منبع: عصر ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر