کد خبر: 26567
A
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در گفت و گو با دیده بان ایران:

عملکرد رحمانی فضلی در وزارت کشور قابل قبول است/ باید به مناطق محروم بیشتر توجه شود

عملکرد دولت دکتر حسن روحانی در دولت یازدهم درحوزه سیاست داخلی منجر به برقراری امنیت و بازگشت امید به جامعه شد. سیاست‌های دولت روحانی توانست جامعه را به سمت آرامش هدایت کند. بخش اعظمی این رویکرد محصول کار وزارت کشور روحانی بود.

عملکرد رحمانی فضلی در وزارت کشور  قابل قبول است/ باید به مناطق محروم بیشتر توجه شود

دیده بان ایران: روحانی وزرای پیشنهادی خود را معرفی کرد در حالی که هیئت دولت یازدهم کم کم به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شوند برخی تحلیلگران سیاسی در اظهارات خود به بررسی نقاط ضعف و قوت کابینه یازدهم پرداخته‌اند. 

 «وزارت کشور» یکی از ارگان‌های مهمی است که برای نمایندگان مجلس دارای اهمیت ویژه‌ای است. 

علی کرد نماینده مردم خاش، می‌رجاوه در پاسخ به سوالی در خصوص دلایل معرفی عبدالرضا رحمانی فضلی به عنوان وزیر کشور به مجلس به پایگاه خبری و تحلیلی دیده‌بان ایران گفت: 

عملکرد دولت دکتر حسن روحانی در دولت یازدهم درحوزه سیاست داخلی منجر به برقراری امنیت و بازگشت امید به جامعه شد. سیاست‌های دولت روحانی توانست جامعه را به سمت آرامش هدایت کند. بخش اعظمی این رویکرد محصول کار وزارت کشور روحانی بود. 

این نماینده مجلس در ادامه خاطر نشان کرد: معتقدم عملکرد وزیر کشور در دولت روحانی قابل قبول است و معرفی مجدد جناب آقای رحمانی فضلی این فرصت را به ایشان می‌دهد تا به مسائل و مشکلات مردم سیستان و بلوچستان رسیدگی کنند. بخش اعظمی از انتظارات ما در دولت یازدهم برآورده نشده است این بحث درباره تقسیمات استانی و شهرستانی و رسیدگی به وضعیت بازارچه‌های مرزی از انتظارات ماست. انتظار ما از دولت دوازدهم توجه ویژه به مناطق محروم است. 

 

عضوکمیسیون اجتماعی مجلس گفت: برای امنیت پایدار در منطقه می‌طلبد از ظرفیت نیروهای بومی و ماندگار هر منطقه خصوصا در مرزهای شرقی کشور استفاده کرد و به این موضوع باید بر حسب یک ضرورت نگاه کرد. معرفی شدن رحمانی فضلی به عنوان وزیر کشور یک فرصت است

نایب رئیس فراکسیون اشتغال و تولید مجلس همچنین دراین گفت‌و‌گو بر رفع تبعیض تخصیص اعتبارات ستاد بحران که در سال‌های گذشته اتفاق افتاده بود اشاره کرد و گفت: 

این استان بحران زده نیاز به عنایات ویژه و تخصیص اعتبارات از سوی ستاد بحران کشور را دارد

نماینده مردم شهرستان‌های خاش و می‌رجاوه کم آبی و مشکلات آب شرب، عدم تامین زیرساخت‌های لازم اکثر راه‌های شهری وروستایی، مشکل فضاهای آموزشی

و مشکل حاد بیکاری جوانان وعدم اشتغال آن‌ها را چهار مشکل بزرگ حوزه انتخابیه شهرستان خاش عنوان کرد

وی در پایان افزود: مردم استان خشکسالی‌های متوالی را متحمل شدند و اکثر منابع آبی کاهش چشمگیری داشته، گرمای بی‌سابقه بر منطقه حاکم شده و ریزگرد‌ها موجب ابتلاء مردم به انواع بیماری‌ها شده است لذا می‌طلبد وزارت کشور در زمینه‌های مختلف برنامه ایی تدوین شده پیش بینی کند

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر