کد خبر: 26606
A

حضور وزرای پیشنهادی در جلسه هفته آینده فراکسیون امید

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه ظهر امروز (چهارشنبه) این فراکسیون از برنامه ریزی برای حضور وزرای پیشنهادی کابینه دوازدهم در جلسات هفته آینده فراکسیون امید خبر داد.

حضور وزرای پیشنهادی در جلسه هفته آینده فراکسیون امید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، بهرام پارسایی  اظهار کرد: هیأت رئیسه فراکسیون امید ظهر امروز با مسئولین کمیته‌های ارزیابی وزرا تشکیل جلسه داد و مقرر شد کمیته‌های ارزیابی وزرا نتایج را بر اساس شاخص‌های تعریف شده در حوزه عمومی، مدیریتی و ارزش‌ها جمع بندی کنند.

پارسایی یادآور شد:‌ فراکسیون امید از ساعت هفت صبح شنبه تا ساعت بیست جلسه مجمع عمومی خواهد داشت و  تا حدالامکان به صورت فشرده از وزرای پیشنهادی دعوت می‌کنیم در جلسات ما حضور پیدا کنند. همچنین یکشنبه صبح پیش از جلسه علنی و بعد از ظهر یکشنبه بعد از جلسات کمیسیون‌ها تشکیل جلسه خواهیم داد و روز دوشنبه نیز در جلسات ما ادامه خواهد یافت تا جلسه نهایی که چهارشنبه بعد از صحن علنی مجلس خواهد بود و فراکسیون امید جمع بندی خود را درباره وزرای پیشنهادی خواهد داشت.

سخنگوی فراکسیون امید در پایان گفت که اعضای فراکسیون امید به جمع بندی نهایی این فراکسیون در خصوص وزرای پیشنهادی پایبند خواهند بود.

 

منبع: ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر