کد خبر: 26996
A

قاضی زاده هاشمی: در دولت یازدهم گردوغبار کم توجهی از حوزه سلامت و بهداشت ربوده شد

وزیر پیشنهادی برای وزارت بهداشت گفت: در دولت یازدهم گردوغبار کم توجهی از حوزه سلامت و بهداشت ربوده شد علیرغم کاستی های زیاد می توان دولت یازدهم را دولت سلامت محور دانست.

قاضی زاده هاشمی: در دولت یازدهم گردوغبار کم توجهی از حوزه سلامت و بهداشت ربوده شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی در تشریح برنامه‌های خود برای وزارت بهداشت و دفاع از آن گفت: ۴ سال پیش در چنین ایامی به رسم ادوار گذشته برنامه دولت یازدهم را به مجلس ارایه کردم. برنامه‌هایی که با تلاش و خردمندی جمعی از مسوولان و صاحب نظران حوزه سلامت تدوین شده بود امروز نیز با برنامه ۴ سال دیگر و گزارش عملکرد ۴ سال گذشته در حضور نمایندگان هستم. نمایندگانی که در دوره قبل حضور داشتند می‌دانند برنامه چهارسال گذشته چگونه بوده است.

وزیر پیشنهادی وزارت بهداشت ادامه داد: برنامه هایی مانند طرح تحول سلامت به واسطه تلاش بسیاری از مدیران و مسوولان وزارت بهداشت و روسا و مدیران دانشگاههای علوم پزشکی و به پشتوانه مقام معظم رهبری ، رییس جمهوری و نمایندگان و همچنین اعضای هیات دولت و جامعه پزشکی حاصل شده است که بسیاری از موارد آن کم نظیر و قابل ارایه به جامعه جهانی است .

قاضی زاده هاشمی افزود: در دولت یازدهم گردوغبار کم توجهی از حوزه سلامت و بهداشت ربوده شد علیرغم کاستی های زیاد می توان دولت یازدهم را دولت سلامت محور دانست. برخی نمایندگان کارنامه قریب به ۵۰۰ هزار زن و مرد که در عرصه سلامت و حوزه بهداشت مسوولیت خطیری را انجام داده بودند را مشاهده کرد.

ادامه دارد

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر