کد خبر: 27007
A

نامه قاضی زاده درباره حقوقش/ توضیحات جهرمی نسبت به اظهارات قاضی‌پور

رئیس مجلس شورای اسلامی نامه وزرای پیشنهادی بهداشت و درمان و ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره حقوق قاضی زاده هاشمی و اظهارات قاضی‌پور را قرائت کرد.

نامه قاضی زاده درباره حقوقش/ توضیحات جهرمی نسبت به اظهارات قاضی‌پور

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، علی لاریجانی در جلسه نوبت عصر امروز اظهار کرد: نامه‌ای را آقای هاشمی به ما دادند در توضیح این مطلب که گفته‌اند حقوقشان 3 میلیون تومان است. آقای هاشمی در این نامه توضیح داده که منظورش این است که علاوه بر حقوق هیات علمی بیشتر از 3 میلیون از وزارت بهداشت نمی‌گیرد. این توضیحات برای بیان صداقت ایشان مطرح شده است.

لاریجانی ادامه داد: همچنین آقای آذری جهرمی وزیر پیشنهادی ارتباطات نامه‌ای درباره اظهارات آقای قاضی‌پور مطرح کرده است مبنی بر اینکه درباره مجوز صوت و تصویر شرکت‌های ذکر شده، این مجوز مربوط به قبل از دستور مقام معظم رهبری بوده و ارتباطی به وزارت ارتباطات ندارد و برای وزارت ارشاد است.

رئیس مجلس شورای اسلامی در عین حال گفت: از وزرای پیشنهادی درخواست می‌کنم که اگر توضیحاتی نسبت به مطالب نمایندگان دارند، آن را به آقای جهانگیری داده تا در دفاعیات آخر استفاده کنند؛ البته برای دفاعیات آخر باید رئیس جمهور حضور پیدا کند و آقای جهانگیری نمی‌تواند دفاعیه‌ای داشته باشد.

وی در پایان گفت: ما طبق آئین نامه چنین مبنایی برای گفت‌وگوها نداریم.

پیش از این نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه در تذکری به توضیح صحبت‌های دیروزش در مخالفتش با وزیر پیشنهادی ارتباطات گفت: رهبری در نامه‌ای به رئیس جمهور نوشته‌اند که مسئولیت صدور مجوز و تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی و نظارت بر آن منحصرا بر عهده صدا و سیماست بنابراین فردی که چنین مجوزهایی را داده برخلاف حکم حکومتی عمل کرده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر