کد خبر: 27425
A

مرد بلژیکی در انتظار روی خوش کی‌روش

شگفتی سازی شارلوا در این فصل از رقابت های لیگ بلژیک در حضور ستاره ایرانی به یکی از سوژه های جالب رسانه های این کشور تبدیل شده است.

مرد بلژیکی در انتظار روی خوش کی‌روش

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، چهار بازی و چهار برد در آغاز فصل جدید ژوپیرلیگ بلژیک باعث شد تا شارلوا با ستاره ایرانی خود به صدر جدول تکیه بزند تا بهترین آغاز تمام ادوار این رقابت ها را به ثبت برساند. نتیجه ای که بسیاری اعتقاد دارند سوای از هوش بالای فلوسین مازو سرمربی تیم به تاثیرگذاری خریدهای جدید و اضافه شدن آنها به بازیکنان قبلی برمی گردد از جمله کاوه رضایی در خط حمله.

 


ستاره سابق استقلال که این روزها جای خالی او در جمع شاگردان علیرضا منصوریان کاملا محسوس است با برتن کردن پیراهن شماره 9 شارلوا در فصل جاری ژوپیرلیگ یکی از کلیدی ترین بازیکنان فلوسین مازو لقب گرفته است، مهاجمی که با وجود گل نزدن اما تاثیرگذاری خود را در بردهای این تیم گذاشته و توجه همه از جمله طرفداران این باشگاه قدیمی را به خود جلب کرده است.

 


سایت رسمی رقابت های ژوپیرلیگ در تحلیلی جالب از شرایط خرید جدید شارلوا نوشت:« کاوه رضایی اولین و آخرین ایرانی نیست که پیراهن شارلوا را با آرزوهای بزرگ برتن کرده است. پیش از او، ایرانی های زیادی به واسطه مدیریت بیات بر این باشگاه توانستند با شارلوا سابقه بازی در بلژیک را پیدا کنند اما از این جمع کاوه رضایی 24 ساله نشان داده با اهدافی بزرگ گام به این باشگاه گذاشته است».

 


شارلوا در بازی این هفته خود مقابل خنگ توانست در خانه و در حضور طرفداران به چهارمین برد متوالی برسد، نتیجه ای که سورپرایز بزرگی برای مدیران باشگاه حاضر در جایگاه ویژه بود به خصوص مهدی بیات که از سرمایه گذاری های خود روی سرمربی و بازیکنان جدید کاملا احساس رضایت می کرد. در این بین کاوه رضایی با پیراهن شماره 9 توانست دلبری های خود را از همان روزهای ابتدایی استارت بزند آن هم در روزهایی که استقلال تیم سابق او در تهران و مقابل دیدگان طرفدارانش چوب نداشتن جانشینی مناسب برای او در خط حمله را خورد.

 


کاوه با وجود این درخشش در ژوپیرلیگ اما باز هم در فهرست مدعوین به تیم ملی قرار نگرفت. آرزویی که باعث شد تا او چمدان هایش را برای کوچ به اروپا ببندد بلکه بتواند نظر کی روش را دوباره جلب کند اما تا اینجای کار به خواسته اش نرسیده. اما امیدوار است تا در ادامه فصل و برای مراحل بعدی اردوها و حتی فهرست نهایی جام جهانی بار دیگر نظر پیرمرد پرتغالی را به خود جلب کند. اتفاقی که ادامه موفقیت ها و شگفتی سازی شارلوا در ژوپیرلیگ می تواند قدمی بزرگ در رقم خوردن آن باشد.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر