کد خبر: 27433
A

اولاند: از صحنه سیاست کنار نمی‌روم

فرانسوا اولاند، رئیس جمهوری سابق فرانسه اظهار کرد که از صحنه سیاست کنار نمی‌رود و مرتبا درباره مسائل مختلف سخنرانی خواهد کرد.

اولاند: از صحنه سیاست کنار نمی‌روم
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛ به نقل از نشریه لوفیگارو، ظاهرا برای فرانسوا اولاند بسیار سخت است که الیزه را زا یاد ببرد و زندگی سیاسی را پشت سر بگذارد.
 
فرانسوا اولاند پس از سه ماه که از کاخ ریاست جمهوری فرانسه نقل مکان کرده است و جای خود را به امانول ماکرون، رئیس جمهوری کنونی فرانسه داده، بیان کرد که "یکی از بازیگران عرصه سیاسی خواهد ماند."
 
وی همچنین گفت:‌ من هیچ‌گاه نگفته‌ام که از سیاست کنار خواهم رفت. حتی زمانی که تصمیم گرفتم به دلایلی که قبلا گفته بودم حضوری در صحنه پیدا نکنم حرف از رفتن از سیاست نزده بودم.
 
اولاند ادامه داد: این یک علاقه شدید نیست و این گونه نیست که نتوان از سیاست جدا شد مثل زمانی که یک فرد معتاد می‌شود. سیاست زندگی هموطنان ما و نیز جهان است. من شدیدا فرانسوی هستم پس به اظهار نظرات خود ادامه خواهم داد.
 
رئیس جمهوری سابق فرانسه همچنین بیان کرد که از یک زمانی به بعد دیگر جلوی خود را برای اظهارنظر درباره مسائل مختلف نخواهد گرفت و هیچ‌گاه جلوی پیشرفت کشور نمی‌ایستد. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر