کد خبر: 27500
A
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

خواص هرگز نباید در برابر تحرکات دشمنان سکوت کنند

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه امروز شاهد هستیم که طاغوت به دنبال انقلاب زدایی از عاشورا است، گفت: خواص هرگز نباید در برابر تحرکات دشمنان سکوت کنند.

خواص هرگز نباید در برابر تحرکات دشمنان سکوت کنند

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛ حجت‌الاسلام علی سعیدی‌ نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین اختتامیه اجلاسیه سراسری اساتید اعزامی حوزه علمیه خراسان در مدرسه علمیه سلیمانیه، با اشاره به رویارویی تاریخی دو جریان «اسلام ناب» و «کفر و نفاق» در سطح بین‌المللی و نیز در داخل جامعه اسلامی‌ اظهار داشت: تحلیلگران آمریکایی تهدید حرکت جهانی اسلام برای آمریکا را محتمل می‌دانستند.

وی خاطرنشان کرد: حوادث جهان نیز نشان داد که برداشت آنان درست بوده و امروز آن چه در برابر ابر قدرتی آمریکا قد علم کرده، انقلاب اسلامی ایران است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به این نکته که در داخل کشور نیز دو جریان «اسلام ناب» بر مبنای فقه جعفری و متکی به گفتمان علوی و نبوی و جریان «لیبرال سکولار» در برابر یکدیگر قرار گرفته‌اند، اضافه کرد: از ابتدای شروع انقلاب با ایجاد زاویه کوتاهی بین نگرش امام خمینی(ره) با دولت موقت، این تقابل آغاز شد.

وی به دیدگاه امام در خصوص قانون اساسی و آمریکا اشاره و بیان کرد: ایشان دیدگاه روشنی نسبت به مسائلی چون قانون اساسی، ولایت فقیه، آمریکا و اسرائیل داشتند؛ اما دولت موقت به تدریج از این بینش امام خمینی(ره) زاویه گرفت و این زاویه در زمان توطئه منافقین و بنی صدر به طور کامل ظهور پیدا کرد.

سعیدی با بیان این نکته که این جریان به تدریج سعی کرد تا انقلاب اسلامی را به سوی لیبرالیسم سوق دهد تا جایی که فتنه 88 را رقم زدند، تصریح کرد: به همین جهت رهبر معظم انقلاب در برابر فتنه خودشان به میدان آمدند و موضع نشان دادند و به لطف خدا با مدیریت و قاطعیت جلوی این جریان را به خوبی گرفتند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران افزود: امروز محاسبات به طور کلی تغییر پیدا کرده و صحنه مبارزه به عرصه فضای مجازی انتقال یافته، که باید بر آن کار کرد.

وی با بیان این که دشمنان به دنبال انقلاب‌زدایی و نابودی ارزش‌های دینی هستند، بیان کرد: نظام طاغوت به دنبال انقلاب‌زدایی از عاشورا و ایام الله محرم و صفر است؛ در حقیقت آنها تلاش می‌کنند تا این ایام را خنثی جلوه دهند و دست از انقلاب‌زدایی نهادهایی همچون حوزههای علمیه و مساجد برنمی‌دارند.

سعیدی با بیان این که انقلابیگری اساتید سبب پرورش طلاب انقلابی می‌شود، ابراز داشت: انقلابیگری باید در اساتید حوزه‌های علمیه متجلی باشد تا طلاب از کردار و رفتار آنان این پیام را دریافت کرده و خود به خود انقلابی پرورش پیدا کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران خطاب به اساتید تصریح کرد: کسی که بناست راه ترویج و اشاعه انقلابی‌گری را ایجاد کند شما اساتید هستید.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن تاکید بر این نکته که خواص هرگز نباید در برابر تحرکات دشمنان سکوت کنند، به سطح بالای حوزه علمیه مشهد اشاره  کرد و ادامه داد: تاکنون با راه‌اندازی بسیج اساتید حوزه علمیه خراسان، قم و اصفهان نشست‌های هم‌اندیشی مثمرثمری برگزار شده و اعتقاد راسخ بر این دارم که اگر علما احساس تکلیف کنند کار به سرانجام میرسد و آن خروجی مورد نظر به دست می‌آید.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر