کد خبر: 27532
A

اختلاف نظر تاج و کفاشیان بر سر قرارداد ناظم‌الشریعه

سرپرست کمیته فوتسال در حالی از تمدید قرارداد سالانه مربیان تیم ملی خبر داده که رئیس فدراسیون می‌گوید ناظم‌الشریعه تا جام‌جهانی سرمربی تیم ملی است.


اختلاف نظر تاج و کفاشیان بر سر قرارداد ناظم‌الشریعه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، قرارداد سرمربیان تیم ملی فوتسال بر اساس یک قانون نانوشته همواره سالیانه تمدید شده است اما با تاریخ‌سازی فوتسال ایران در دو سال اخیر، انتظار می‌رفت قرارداد محمد ناظم‌الشریعه به صورت بلند مدت تمدید شود. با این حال علی کفاشیان چندی پیش  از تمدید سالیانه قرارداد ناظم‌الشریعه خبر داد و گفت، قرارداد مربیان تیم ملی به صورت مرحله‌ای تمدید می‌شود و این، بستگی به نتایج آن‌ها در مسابقات دارد.

بعد از این اظهار نظر، جو منفی علیه کادر فنی تیم ملی به وجود آمد چرا که آن‌ها برخلاف اظهاراتشان، به هر قیمتی حاضر به تمدید موقت قراردادشان شده بودند. از همین رو به دنیال این نگرانی‌ها، دیروز (شنبه) مهدی تاج طی تماسی با سرمربی تیم ملی به او اطمینان داد که تا پایان جام جهانی ۲۰۲۰ هدایت تیم ملی فوتسال را به عهده خواهد داشت و تمدید بلند مدت قرارداد، خواسته هیات رئیسه فدراسیون فوتبال است.

تمدید موقت قرارداد مربیان ملی میراثی به جا مانده از زمان ریاست رضا افتخاری در کمیته فوتسال است و این شائبه به وجود می‌آید که افتخاری به عنوان مشاور کفاشیان، پیشنهاد تمدید موقت قراردادها را داده باشد. در هر حال اختلاف نظر بین کفاشیان و تاج بر سر قرارداد اعضای کادر فنی تیم ملی در اظهارات این دو کاملا مشهود است و باید منتظر ماند و دید آینده صحت ادعای کدام‌یک را اثبات خواهد کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر