کد خبر: 27818
A

آقای تاج، لطفا جاخالی ندهید!

روز گذشته ملی پوشان فوتبال ایران با انتشار متن مشترکی در صفحه اینستاگرامشان نسبت به عدم توجه خاص مسئولان بابت صعود مقتدرانه به جام جهانی واکنش نشان دادند. ظاهرا هیچ پاداشی بابت صعود تیم ملی به جام جهانی به بازیکنان پرداخت نشده و همین قضیه ناراحتی ملی پوشان را در بر داشته.

آقای تاج، لطفا جاخالی ندهید!

دیده بان ایران: روز گذشته ملی پوشان فوتبال ایران با انتشار متن مشترکی در صفحه اینستاگرامشان نسبت به عدم توجه خاص مسئولان بابت صعود مقتدرانه به جام جهانی واکنش نشان دادند.

ظاهرا هیچ پاداشی بابت صعود تیم ملی به جام جهانی به بازیکنان پرداخت نشده و همین قضیه ناراحتی ملی پوشان را در بر داشته.

بعد از این ماجرا،مهدی تاج در صحبتی،ضمن حمایت از بازیکنان تیم ملی،گفت که امیدوار است دولت زودتر نسبت به پرداخت پاداش ها اقدام کند تا ملی پوشان با روحیه خوبی در ادامه رقابت ها حاضر شوند.

تاج عملا با این صحبت ها توپ را به زمین دولت و وزارت ورزش انداخت و بار این کار را از روی شانه های خود به عنوان رییس فدراسیون فوتبال برداشت.

اما نکته ای که قابل توجه است این است که باید مکانیسم و روش مشخصی برای پرداخت پاداش به بازیکنان تبیین شود تا چنین مسائلی کمتر پیش بیاید.

همچنین می توان این سوال را از آقای تاج پرسید که ایشان به عنوان متولی فوتبال ایران خود به شخصه چه تلاشی برای دریافت پاداش از دولت انجام داده اند که حالا تا صدای اعتراض بازیکنان درآمده توپ را به زمین دولت می اندازند؟ این رفتارها از مهدی تاج که شخصی نزدیک به وزیر ورزش است کمی عجیب بود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر