کد خبر: 27838
A

هیات مدیره باشگاه استقلال از رسمیت افتاد

با استعفای "قریب" از هیات مدیره استقلال، هیات مدیره آبی‌های پایتخت از رسمیت افتاد. اکنون باید دید وزارت ورزش و جوانان چه عکس‌العملی در این زمینه نشان خواهد داد.

هیات مدیره باشگاه استقلال از رسمیت افتاد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حسین‌ علی قریب در جدیدترین اظهارات تلویزیونی اعلام کرد که استعفای خود را به وزیر ورزش و جوانان داده و دو مساله را دلیل استعفای خود عنوان کرد. اول حجم بزرگ بدهی‌های استقلال و دوم اینکه او مدعی شد استقلال در این فصل به بدهی‌های گذشته خود مبلغی را اضافه خواهد کرد.

در اینکه چرا قریب استعفا کرد صحبت زیاد است و هرچند که او تنها دو مسئله فوق را در این میان مطرح می‌کند اما دلایلی دیگری در بحث معاونت‌های باشگاه و اختیار عمل او به عنوان رئیس هیات مدیره هم در این زمینه مطرح بوده است.

پرسشی که قریب به آن پاسخ نداده این است که چطور نمی‌دانسته باشگاه استقلال حجم انبوهی از بدهی را داشته و سمت جدید را قبول کرده و اینکه اگر باشگاه استقلال مشکلی نداشت که اصلا از او دعوت به عمل نمی‌آمد تا در هیات مدیره حاضر شود، بلکه این حضور حتما به دلیل توانایی‌های او بوده که از مدیرعامل سابق استقلال جهت حضور در هیات مدیره استقلال دعوت به عمل آمده است.

با استعفای قریب، هیات مدیره استقلال از رسمیت افتاد. به همین دلیل باید دید آیا وزارت ورزش اصلا با استعفای قریب موافقت می‌کند یا نه؟ استعفایی که بهتر است قبول شود چون "قریب" جز یک جلسه که خود وزیر ورزش و جوانان در آن حاضر بود در هیچ جلسه دیگر هیات مدیره استقلال شرکت نکرد.

از طرفی دیگر با استعفای قریب و پذیرش آن از سوی وزارت ورزش، باید منتظر ماند و دید چقدر طول می‌کشد که فردی جدید به هیات مدیره اضافه شود. برخی رسانه‌ها نام‌هایی مثل اولیایی را مطرح کرده‌اند. نام‌هایی که مشخص نیست مبنای آن چیست و آیا واقعا وزارت ورزش روی این گزینه‌ها نظری دارد یا خیر.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر